• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11786اخبار امروز : 0
2

مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر مسجدسلیمان صادر شد

  • کد خبر : 27846
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان، مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر این شهرستان صادر شد. فریدون رفیعی منجزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد و نجات در حوادث و حادثه خیز بودن محور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان، مجوز احداث ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر این شهرستان صادر شد. فریدون رفیعی منجزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد و نجات در حوادث و حادثه خیز بودن محور عنبر و گلگیر مسجدسلیمان احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در این مسیر ضروری است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن مسجدسلیمان در مسیر سفر به اصفهان و وجود جاده در این شهرستان و همچنین حجم بالای سفرهای تابستانی به مناطق خوش آب و هوای شمال خوزستان و تردد خودروهای باربری، بروز تصادفات جاده ای امری اجتناب ناپذیر است و احداث این دو پایگاه امداد و نجات جاده ای امری ضروری است. رییس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان تصریح کرد: احداث این ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای می تواند موجب کاهش زمان دسترسی عوامل امدادی و خدمات رسانی به مصدومان سوانح و تصادفات جاده ای و انتقال سریع آنها به مراکز درمانی شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.