• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

هفته ی دوم لیگ برتر والیبال خوزستان با رقابت نفتی ها آغاز می شود.

  • کد خبر : 2776
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بر اساس برنامه اعلامی بازی های این هفته با حضور هفت تیم در دو گروه 3 و 4 تیمی به صورت متمرکز برگزار می شود. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تیم های پالایش و پخش آبادان – نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بر اساس برنامه اعلامی بازی های این هفته با حضور هفت تیم در دو گروه 3 و 4 تیمی به صورت متمرکز برگزار می شود.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تیم های پالایش و پخش آبادان – نفت و گاز مسجدسلیمان – پتروشیمی بندر امام و ملی حفاری اهواز در گروه یک با یکدیگر رقابت می کنند.

در گروه دوم نیز تیم های اکسین رامهرمز، هیأت والیبال هفتكل و پتروشیمی مارون ماهشهر به مصاف هم می روند. رقابت های گروه یک به میزبانی پالایش و پخش آبادان و گروه دوم به میزبانی پتروشیمی ماهشهر در روزهای 28 و 29 این هفته برگزار می شود.

با پایان رقابت های این هفته، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله ی سوم و نهایی لیگ که توسط هیأت والیبال استان زمان برگزاری آن مشخص خواهد شد راه می یابند.

تیم نفت و گاز مسجدسلیمان که در مرحله ی نخست توانسته بود با کسب حداکثر امتیاز قاطعانه به مرحله ی دوم راه یابد با بهره مندی از والیبالیست های جوان و آینده دار از بخت و اقبال مناسبی برای صعود و قهرمانی در رقابت های لیگ امسال بهره مند می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.