• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
3

نگاهی به سوابق، اهداف و برنامه های « برزو بی باک» کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 27693
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  مهندس برزو بی باک با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. مهندس برزو بی باک کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان است که با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. برزو بی باک  […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  مهندس برزو بی باک با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. مهندس برزو بی باک کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان است که با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. برزو بی باک  متولد دیماه ۱۳۳۵در روستای چگارمان شهرستان اندیکا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی گرایش بهره برداری از منابع نفت,فوق دیپلم علوم تجربی ،دیپلم علوم تجربی،دیپلم ادبیات وعلوم انسانی،دیپلم اقتصاد اجتماعی و دیپلم علمی دانشسرای مقدماتی که به مدت سی سال در مدارس اندیکا و مسجدسلیمان به تدریس دروس ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان وپیش دانشگاهی اشتغال داشته است.

سوابق شغلی: مدیرعامل شرکت زراب مسجدسلیمان،مدیر و مؤسس هنرستان فنی وحرفه ای غیردولتی پارس،مدیر ومؤسس مجتمع آموزشی پارس ودبیرستان راه دور بزرگسال پارس

دوره اول دبیرستان را در دبیرستان شهید داریوش محمدی,کلاس ششم دبستان را در دبستان اروند پشت برج و دوره دبستان را در دبستان های مشگیری و چگارمان گذرانده است. در کلیه دبیرستان های روزانه،شبانه ، دخترانه وپسرانه مسجدسلیمان از خواجه آباد تا دانشگاه تدریس نموده است. در دبستان های ملا عیسی ،دوبلوطان اندیکا،قلعه زراس،قلعه خواجه و مجتمع آموزشی چگارمان اندیکا در سمت  مدیر ،آموزگار و دبیر بوده .از سال ۵۶تا۵۸ نیز بعنوان  سپاهی دانش به روستاهای اندیکا خدمت کرده . دارای سابقه مدیریت، معاون و دبیر درتمام سطوح تحصیلی در آموزش وپرورش وکارشناس  پروژه های نفتی وگازی وراه سازی به صورت نیمه وقت. وی در رابطه با اهداف و برنامه های خود در صورت کسب رای اعتماد از مردم فهیم مسجدسلیمان برای ورود به شورای اسلامی شهر می گوید:از ابتدای کار انتخاباتی شعار من این بود که با توکل بر خدا، رعایت قانون،رعایت اخلاق  و رسالتی که به عنوان یک معلم دارا هستم بر مبنای اخلاق و صداقت گام بردارم برای تحقق اهداف و برنامه های خود که ماهها برای چگونگی تحقق آنها ضمن مشورت باکارشناسان مختلف برنامه ریزی دقیق و مدونی کرده ام تلاش نمایم.

وی می گوید: به اعتقاد بنده یک  عضو شورای شهر باید همچون یک نماینده مجلس  از یک تیم کاری متشکل از اندیشمندان و کارشناسان خبره ,دلسوز و متعهد بهره مند باشد.عضو شورا باید به دور از مسائل سیاسی و جناحی و وابستگی های قومی افق دید خودرا گسترش دهد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کند. یکی از نکات برجسته ای که در حوزه شورای اسلامی شهر  اهمیت داشته و تحرک خاصی به بهبود روند کاری می بخشد تجدید نظر در شیوه گذشته و حال است که کم کاری و فرصت سوزی های متعددی در قبال شهر و مردم صورت گرفته است.

رسیدگی به مشکلات فرهنگی

رسیدگی به مشکلات فرهنگی از مهم ترین اولویت های «مهندس بی باک» کاندیدای شورای شهر مسجدسلیمان است. او می گوید از انجا که خود عضو جامعه فرهنگی شهر هستم پس از انتخاب توسط مردم کاستی های مربوط به حوزه فرهنگی شهر از جمله نام گذاری محلات و میادین شهر با نام های بومی محلی و شهدای شهر,ساماندهی میادین و استفاده از المان های بومی محلی بختیاری,حمایت از سینمای مسجدسلیمان و ایجاد مجتمع های فرهنگی در سطح محلات را با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اهالی فرهنگ شهرستان پیگیری خواهم کرد.

توسعه فضاهای سبز و تفریحی

بی باک می گوید: مسجدسلیمان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد می تواند با توسعه فضاهای سبز تبدیل به یکی از زیباترین شهرهای کشور شود به گونه ای که اگر از ظرفیت وجود بلندی های سطح شهر برای کاشت درخت و ایجاد فضای سبز بهره ببریم می توانیم علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری مکان های تفریحی برای خانواده ها نیز ایجاد نمائیم.

مسجدسلیمان باید به امکانات مدرن شهری مجهز شود

مهندس بی باک در رابطه با برنامه کاری خود برای ساخت شهری مدرن با استانداردهای جهانی می گوید:  از طریق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه خدمات شهری و احداث مجتمع های تفریحی,تجاری و گردشگری می توانیم ضمن اشتغال زایی برای جوانان شهر با کمترین هزینه و با استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرمان را به امکانات روز شهری مجهز کنیم.

صنعت گردشگری در مسجدسلیمان باید تقویت شود

مدیریت شهری مسجدسلیمان نیاز به انرژی جدید، پشتکار بالا، فکر نو و کار کارشناسی دارد.پرهیز از اختلاف های موجود در چارچوب حفظ منافع مردم، نظارت قوی شورا بر دستگاه های اجرایی، توجه جدی به صنعت گردشگری و پیگیری برای ایجاد زیرساخت های لازم برای ورود گردشگر به شهر از اولویت های مهندس بی باک در صورت ورود به شورا می باشد.

بهبود حقوق شهروندی

برای بهبود حقوق شهروندی در مدیریت شهری، وضعیت عمرانی، اقتصادی و اشتغال، سرمایه گذاری در مسائل فرهنگی، مبلمان شهری، جذب گردشگر همراه با حفظ حرمت ها و پرهیز از دسته بندی ها، تلاش و تعامل برای بهره گیری از فضاهای سبز و جذب سرمایه گذار پس از انتخاب توسط مردم را در برنامه دارد.

تهیه سند چشم انداز ۴ ساله

یک سند چشم انداز۴ ساله باید از سوی اعضای شورای شهر برای شهر ترسیم شود و ضمن ارائه آن به مردم پس از پایان دوره چهارساله نیز باید به مردم گزارش دهیم که چقدر در تحقق این سند موفق بوده ایم.

احقاق حقوق بانوان

توانمندسازی بانوان و ارتقای سطح حضور آنان در همه صحنه ها به صورت قاطع و پررنگ، ثابت کردن قدرت بانوان در تمام عرصه ها از جمله اولویت هایم است. به اعتقاد من  بانوان مسجدسلیمان طی سالهای اخیر به شدت مورد بی توجهی قرار گرفته اند به گونه ای که در شهر ما حتی یک پارک یا مکان تفریحی ویژه بانوان هم احداث نشده است.

ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری

ایجاد درآمد با ثبات و پایدار برای شهرداری در کنار کاهش عوارض این نهاد، استفاده از نظر نخبگان و تحصیل کرده ها در مدیریت شهر، توسعه و ساماندهی حمل و نقل عمومی و جذب سرمایه مهم ترین اولویت های کاری من خواهد بود چرا که وضع موجود درآمدهای شهرداری که هر ماه برای پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه است زیبنده نیست.

تشکیل کارگروه های تخصصی در شورا

فعال کردنشورای محله ها با حضور معتمدان و تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و …،دفاع از حقوق شهروندان و ارتباط مستمر با شهروندان.

شرکت دادن مردم در تصمیم های شورا

تغییر در گفتار، رفتار و عملکرد همراه با پرهیز از دروغ و غلوگویی و ریا کاری، باید سرلوحه کار باشد و از برنامه های خود به مردم از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنیم و برای رفع مشکلاتشان و شرکت دادن آنان در تصمیم های شورا و انتشار گاهنامه برای شفاف سازی و انعکاس اقدام های انجام شده صورت پذیرد.

تشکیل جلسه های هم اندیشی

تشکیل جلسه های هم اندیشی در محله ها و استماع نظر و پیشنهاد ساکنان هر محله و دیگر اقشار مردم برای ارتقا، عمران و آبادانی شهر، پیگیری برای تحقق خواسته های شهروندان و عملیاتی کردن طرح های اساسی و زیربنایی از مهم ترین اولویت ها و برنامه هایم پس از عضویت در شورای اسلامی  خواهد بود.

قانون مند کردن دریافت عوارض

قانون مند کردن دریافت عوارض شهری، توزیع عادلانه بودجه های شهرداری و ساماندهی ورودی های شهر هم از مهم ترین برنامه هایم است. ما می توانیم با برنامه ریزی منسجم برای درآمد های شهرداری برای آسفالت خیابان های شهر که از عمر آخرین آسفالت برخی از آنها بیش از دو دهه می گذرد برنامه ریزی کنیم..

همفکری و تعامل با نهادهای آموزشی و پرورشی

همفکری و تعامل با نهادهای آموزشی و پرورشی از جمله اساتید و کارشناسان دانشگاهی بمنظور بهره گیری از علم و تجارب آنها در حوزه های مختلف مدیریت شهری.

توزیع متوازن امکانات

توزیع متوازن امکانات بر مبنای عدالت از مهم ترین برنامه هایم است چون امکانات شهری باید  به طور مساوی و با عدالت در شهر تقسیم شود. توجه بیشتر به نقاط محروم و کمتر برخوردار برای خدمت بهتر به مردم از مهم ترین برنامه های این حقیر در شورای آینده خواهد بود.

در پایان با کسب اجازه شما شهروندان فهیم و با صلابت شهرم مردم مهربان  ایل بزرگ بختیاری پا به میدان مسابقه ی خدمت گذاشته ام تا شاید بتوانم با همراهی و همیاری شما خواهران و برادران و جوانان غیور در راه آبادانی شهر و دیارم  خدمتگذار صادقی باشم و انتظار دارم اینجانب را  در راهیابی به مسئولیت سنگین و مردم سالار شورای شهر  حمایت و پشتیبانی کنید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.