• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان: امکان نپذیرفتن مسئولیت شهرداری توسط جافري بیشتر از پذیرفتن است

  • کد خبر : 2731
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

در حالي كه صبح امروز سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خبر داد جافري به مسجدسليمان نخواهد آمد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان  لحظاتي پيش اعلام کرد: با توجه به توضیحاتی که آقای جافری در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ارائه کرد امکان نپذیرفتن مسئولیت شهرداری بیشتر از پذیرفتن است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- […]

در حالي كه صبح امروز سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خبر داد جافري به مسجدسليمان نخواهد آمد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان  لحظاتي پيش اعلام کرد: با توجه به توضیحاتی که آقای جافری در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ارائه کرد امکان نپذیرفتن مسئولیت شهرداری بیشتر از پذیرفتن است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسن کاظمی‌نیا اظهار کرد: انتخاب شهردار مسجدسلیمان فعلا به تعویق افتاد. وی افزود: برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان، شورای اسلامی شهر بررسی سوابق و عملکرد 8 گزینه را در دستور کار خود قرار داد. رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف، نزدیک به 600 نفر ساعت با گزینه‌های مطرح جلسه و مصاحبه با افراد، برای تصدی شهرداری مسجدسلیمان انجام شد.

وی در ادامه به معرفی گزینه‌های شورای شهر برای معرفی شهردار مسجدسلیمان پرداخت و گفت: ایرج کیانی‌زاده عضو دومین دوره شورای شهر مسجدسلیمان، سید رسول صالحی شهردار اسبق مسجدسلیمان، نوید شعبانی سرپرست اسبق شهرداری شاهین شهر و پیمانکار و کوروش حاجت‌پور عضو شورای شهر فعلی از جمله افرادی هستند که سوابق آن‌ها بررسی شد. به گفته کاظمی‌نیا، رحیم جافری شهردار فعلی باغملک، عباس عباسی‌زاده از اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، بابک مرادی شهردار دهدز شهرستان ایذه و امامقلی زریمیدانی شهردار می‌انرود نیز از دیگر گزینه‌های مطرح برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان بودند.

وی گفت: برای ارزیابی هر کدام از گزینه‌های شهرداری 100 امتیاز در نظر گرفتیم که پس از انجام اقدامات اعضای شورای شهر، بررسی عملکرد و مصاحبه‌های انجام شده، از بین این 8 نفر دو نفر که بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب ‌شدند.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان تصریح کرد: پس از انجام کار‌ها و جلسات، اعضای شورای شهر امتیازاتی را به 8 نفر دادند که آقایان رحیم جافری و سید رسول صالحی به عنوان 2 گزینه نهایی اعضای شورای اسلامی شهر، انتخاب شدند. وی تصریح کرد: قرار بود که در جلسه شورای شهر در مورد این دو گزینه بحث شود که آقای صالحی از طریق پدرش به ما اعلام کرد که منصرف شد و با این کار عملا انصراف خود را  اعلا م كرد. البته دو بار هم به وی پیامک دادم تا تماس بگیرد ولی جواب نداد.

کاظمی نیا بیان کرد: در ‌‌نهایت در جلسه شورای شهر در مورد تنها گزینه انتخاب شهردار بحث و گفت‌و‌گو شد، که شهردار شدن ایشان مورد موافقت اکثریت واقع شد. وی گفت: در جلسه با شورا، آقای جافری اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی که دارد دیگر نمی‌خواهد در خوزستان بماند ولی برای پاسخ نهایی برای شهردار شدن در مسجدسلیمان مهلت خواست.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان بیان کرد: با توجه به توضیحاتی که آقای جافری در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ارائه کرد امکان نپذیرفتن مسئولیت شهرداری بیشتر از پذیرفتن است. کاظمی‌نیا اظهار داشت: در صورتی که آقای جافری به طور 100 در 100 از شهردار شدن در مسجدسلیمان منصرف شود و این موضوع را اعلام کند دوباره پروسه‌ای جدید برای انتخاب شهردار انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 14
  1. اگه واقعاً نمي خواست بياد چرا در مرحله اول برا مصاحبه اومد؟ چرا ديشب در جلسه شركت كرد؟ شايد دلايل ديگه پشت پرده و جود داشته باشه؟ بابا بخدا مردم شعور دارند و مي فهمند. آقايات محترم اعضا شوراي شهر اون دنيا رو به اين دنيا نفروشيد.

  2. اقا ساسان من با نظر شما موافقم. اقای مرادی شما به عنوان یک خبرنگار باید پیگیر شوید که چه شرایطی را برای اینها گذاشتند که از امدن پشیمان شدند

  3. می خواست بیاد اما باید طبق قانون کار کنه درسته؟

  4. بابا هموني رو كه مي خواين انتخاب كنين بره اين بازي ها چيه كه در مي آوريد… ما كه مي دونيم شما هم مي دونيد …

  5. آقا سيروس اين حرفا چيه . يعني مي خواي بگي اينا خودشون يه كارايي مي كنن كه اين آقايون انصراف بدن تا برسن به گزينه مد نظر خودشون. استغفرالله!

  6. این یازده نفر شورا با هم مشکل دارن اون از انتخاب ریس شورا اینم از انتخاب شهردار.  سالی که نکوست از بهارش پیداست

  7. تشکر میکنم بابت سایت فعالتون

  8. باید به شورای محترم شهر توصیه کرد جلسات با نامزدها را علنی برگزار کنند تا اینگونه ابهامات بر طرف شود

  9. خسته نباشید اقای مرادی .واقعا باید از این دید باز شما به مشکلات شهری و اطلاع رسانی خوبتان تشکر کرد.به جرات میگم که سایت حرفه ای و اصولی داری.
    مشکل ما فعلا نیامدن یا انصراف شهرداران نیسب مهم اینه بدانیم علت نیامدن انها چیست؟ ایا واقعا مشکلاتی است که عنوان شد؟ ایا این غیر معقول به نظر نمی رسد؟می ایند تا فینال و یا پس از انتخاب انصراف می دهند!

  10. حداقل دوره هاي قبل شهردار انتخاب مي كردند . درسته زود زود عوض مي شد و باعث كند شدن پروژهها مي شد اما از اين وضع بهتر بود . اونجا بشينيد پول تبليغاتتونو برا شورا در بيارن شهر هم به درك – اصلا شهر مهم نيست . پول از دست رفته شماست كه مهمه . شهرو بي خيال .
    برابري و برادري بگذشت اين نيز بگذرد

  11. از شورای شهر شهرم سوال دارم بر چه مبنایی رحیم آقای جافری رو انتخاب کردند؟ کدام پرونده کاری رو ایشون دارن؟ آیا خودشان سری به باغملک زده اند؟ آیا خیابان ها و محیط باغملک را از نزدیک دیده اند؟ آیا ساختن یک پارک نیمه کاره در ابتدای شهر عملکرد خوبی برای شهردار شهری مانند باغملک که چندین سال هم شهردار بوده است خواهد بود؟ آیا رها کردن جاده ورودی شهر بیش از یک سال و آزار و اذیت مردم و رانندگان در باغملک را دیده اند؟ آیا کسی که نتوانست از پس باغملک بر بیاید می توانست شهردار خوبی برای مسجدسلیمان باشد؟ آیا صرف داشتن یک مدرک دانشگاهی می توان شهردار مسجدسلیمان شد؟ خداییش من که از ته دل خوشحال شدم آقای جافری به هر دلیلی نیومد مسجدسلیمان….

  12. به نظر من آقای مهندس مولایی بهترین گزینه بوده و هست باید ازش حمایت کنند چه اشکال به جای مشورت و مشاوره از بیرون با شهردار مشورت کنند
    شورای=مشورت

  13. به نظر من آقای مهندس مولایی بهترین گزینه بوده و هست باید ازش حمایت کنند چه اشکال به جای مشورت و مشاوره از بیرون با شهردار مشورت کنند
    شورا=مشورت

  14. از تمام نظرها میشه این نتیجه رو گرفت که شهردار بایستی کسی باشه که اصول مهندسی عمران و سازه و فضای سبز و مبلمان شهری اطلاع نداشته باشه چرا سراغ بیکار ترین نفرات میرید چرا دنبال مدیر ادارات فعال تو این زمینه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.