• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

برگزاری چهارمین اردوی جهادی بهداشتی درمانی صنعت نفت مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 27309
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

باشگاه رزونامه نگاران مسجدسلیمان- چهارمین اردوی جهادی بهداشتی – درمانی توسط صنعت نفت مسجدسلیمان در روستای گزین شهرستان هفتگل برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  این اردوی یک روزه در راستای خط مشی های کلان وزارت نفت و عمل […]

باشگاه رزونامه نگاران مسجدسلیمان- چهارمین اردوی جهادی بهداشتی – درمانی توسط صنعت نفت مسجدسلیمان در روستای گزین شهرستان هفتگل برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  این اردوی یک روزه در راستای خط مشی های کلان وزارت نفت و عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و به مناسبت هفته سلامت با همکاری مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

طی این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی روستای گزین و روستاهای اطراف آن توسط پزشکان متخصص و کادر اعزامی بهداشت و درمان صنعت نفت مورد ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند. براساس این گزارش، در این اردوی جهادی پزشکان متخصص شامل چشم – قلب و عروق – کلیه و مجاری ادراری – داخلی – اطفال و هم چنین کارشناسان مربوطه حضور داشتند و ضمن ویزیت بیماران داروهای تجویز شده بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت. همچنین بیمارانی که نیاز به پیگیری و ادامه ی مراحل درمان داشتند توسط کادر پزشکی به پلی کلینیک بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان معرفی تا ادامه ی درمان در آنجا بصورت رایگان انجام شود. لازم به ذکر است صنعت نفت پیش از این و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ۳ مرحله اردوی جهادی در مناطق عنبر – چلو و تمبی چم فراغ برگزار کرده و طی آن بیماران روستایی را بصورت رایگان ویزیت و درمان نموده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.