• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

پيگيري سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ جافري به مسجدسليمان نمي آيد

  • کد خبر : 2722
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۳۳

براي نهايي شدن موضوع شب گذشته با ايشان جلسه اي را تشكيل داديم كه ايشان مشكلات خانوادگي را مطرح اما قرار است امروز جواب نهايي را به شورا اعلام كند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس جافري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان شب گذشته با حضور در شوراي شهر به بحث و تبادل نظر با اعضاي […]

براي نهايي شدن موضوع شب گذشته با ايشان جلسه اي را تشكيل داديم كه ايشان مشكلات خانوادگي را مطرح اما قرار است امروز جواب نهايي را به شورا اعلام كند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس جافري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان شب گذشته با حضور در شوراي شهر به بحث و تبادل نظر با اعضاي شورا پرداخت. تحقيقات خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اينگونه نشان مي دهد كه مهندس جافري به مسجدسليمان نخواهد آمد و به دلايلي از اين كار انصراف داده است. به همين دليل طي تماسي با مهندس منوچهر باراني عضو شوراي شهر مسجدسليمان از ايشان در اين رابطه سؤال كرديم وي گفت: پس از بحث و بررسي هاي فراوان شورا تصميم گرفت از آنجا كه مهندس جافري سوابق درخشاني داشت را به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب كنيم. باراني ادامه داد: مهندس جافري ۱۴ سال به عنوان شهردار در شهرهای الشتر و ایذه و باغملک خدمات زیادی انجام داد. ایشان مدیر عامل پارک ها و فضای سبز خرم آباد، معاونت شهرداری منطقه یک خرم آباد و عضو جامعه مهندسین شهرسازایران می باشد.

وی دارای مدرک فوق دیپلم شهرسازی، لیسانس عمران ، فوق لیسانس مهندسی فضای سبز شهری و دکترای شهرسازی است. به همين دليل اعضاي شورا با اكثريت آراء ايشان را به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب كردند به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو شوراي شهر مسجدسليمان گفت:

به همين دليل براي نهايي شدن موضوع شب گذشته با ايشان جلسه اي را تشكيل داديم كه ايشان مشكلات خانوادگي را مطرح اما قرار است امروز جواب نهايي را به شورا اعلام كند. از باراني در ارتباط با اين موضوع كه اگر مهندس جافري به مسجدسليمان نيايد آيا با يكي ديگر از7 گزينه ي گذشته  صحبت خواهيد كرد يا نه پرسيديم كه ايشان گفتند: خير گزينه هاي قبلي كه در شورا رأي نياورده اند ديگر در ليست شورا نخواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 16
  1. خب خیلی بد میشه  ایشالا مشکلشون حل بشه

  2. به نظر بنده پیمان ملائی بهترین گزینه حال حاضر برای شهرداری است…

  3. آقا انصافاً يه كم منطقي باشيد اينا بازيه. مگه از روز اول همه نگفتن شهردار اينا مشخصه و مي خوانه يه كم با احساسات مردم بازي كنن و… بازم ميگم اينا مي خوان يكي از طايفه خودشون رو بزارن ميگين نه صبر كنيد و ببينيد…

  4. منم با حرف آقا يا خانم روح پرور موافقم. اون چيزي كه خيلي من را متعجب مي كند و احساس مي كنيم دست هايي پشت پرده وجود دارد اين است كه چرا مهندس جافري و صالحي اول پذيرفتند و حتي به شورا هم اومدن و مصاحبه دادن اما بعد كنار كشيدن…!!!

  5. يه بوهايي به مشام ميرسه!!!

  6. ميدونيد جريان چيه؟ ايهاالناس هركي كه بياد يه شرايطي جلو پاش ميزارن كه خودش فراري بشه تا….

  7. پشت پرده خيلي خبرا هست بنشينيد و ببينيد!

  8. يك گام مانده تا آقاي …. همه به سخره گرفته شديم…

  9. دوستان عزيز با عرض پوزش از اين كه پيام هاي بعضي از دوستان منتشر نمي شود. از انتشار پيام هايي كه در آن توهين به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذوريم.

  10. اینا همش سیاه بازی هستند که اقایان خودشون را سیاه می کنند نه مردم. شورا باید منحل شود. خدا می دونه چه شرایطی را برای اقای جافری گذاشتند که فرار کرد

  11. به قول عادل فردوسی پور؛ چیییییی میکنه این شورای شهر!
    ای ول اقایان شما دیگه گل کاشتید:-D

  12. اقایان این ودنیا و اون دنیا مدیون مردمین چطور جواب میدید؟از خدا بترسید

  13. شورای شهر باید طبق قانون حرکت کند والسلام

  14. به نظر من باید آقای ملایی ابقا بشه

  15. وقتی تصمیمات نهایی گزینه شهردار در رستوران(ب) صورت میگیرد.باید آقایان صالحی وجافری پا به فرار بگذارند

  16. با سلام خدمت تمام مخاطبان گرامی انتخاب شهردار برای مسجدسلیمان را نباید بصورت سرسري گرفت .افرادی که موافق حضور ایشان میباشند باید درجوابشان گفت اولا ملایی وابسته به جریان وگروهی میباشد که تعدادی از جوانان وافراد جریان خاص خود را پست داده است در شهرداری . چنانچه نیاز باشد اسامی نیز اعلام میشود ثانیا ملایی در زمان انتخابات تمام وسایل وتجهیزات شهرداری را در اختیار تعدادی از کاندیدها گذاشته بود تا برخی محلات را بنام خود اسفالت کنند ورای بدست بیاورند در حالیکه اکثر محلات اسفالت نشده است و ثالثا ایشان مبالغی هم به برخی کاندیدها میدادنند برای کمک به مسجد آن هم در زمان تبلیغات انتخابات؟ ملایی کارنامه بسیار بدی دارد منتظر اخبار دیگر مربوط به ایشان باشید قلم شکسته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.