• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

رحيم جافري شهردار مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 2691
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- -شب گذشته رحيم جافري با رأي اكثريت اعضا شوراي شهر به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب شد. مهندس جافري با اكثريت آراء به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب گرديد. سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در تماسي با محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در اين رابطه از او سؤال كرد وي با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- -شب گذشته رحيم جافري با رأي اكثريت اعضا شوراي شهر به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب شد. مهندس جافري با اكثريت آراء به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب گرديد.

سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در تماسي با محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در اين رابطه از او سؤال كرد وي با تأييد اين خبر  گفت: پس از كش و قوس هاي فراوان و ساعت ها بحث و تبادل نظر اعضاي شورا به اين نتيجه رسيدند كه مهندس جافري با توجه به عملكرد گذشته اش در شهرهاي ايذه و باغملك مي تواند به مسجدسليمان كمك كند. به همين دليل مهندس جافري با اكثريت آراء به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب گرديد.

وي گفت: رحيم جافري 14 سال به عنوان شهردار در شهرهای الشتر و ایذه و باغملک خدمات زيادي انجام داد. ايشان مدیر عامل پارک ها و فضای سبز خرم آباد، معاونت شهرداری منطقه یک خرم آباد و عضو جامعه مهندسین شهرسازایران مي باشد. وي داراي مدرك فوق ديپلم شهرسازي از دانشگاه لرستان، ليسانس عمران از دانشگاه آزاد اهواز، فوق ليسانس مهندسي فضاي سبز شهري از تهران و دكتراي شهرسازي است. در سال 72 به استخدام دفتر فني استانداري لرستان درآمد و پس از آن دو سال مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري خرم آباد، معاون فني شهرداري خرم آباد، 4 سال شهردار الشتر،4 سال شهردار ايذه كه يك سال آن شهردار نمونه استان خوزستان انتخاب گرديد وي 6سال نيز به عنوان شهردار باغملك مشغول خدمت بوده است.

زمانپور در پايان سخنان خود گفت: اميدواريم با تلاش اعضاي شوراي شهر و تعاملي كه انشالله شهردار وشورا با هم خواهند داشت شاهد مسجدسليماني آباد باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. سلام .خیلی خوب شد با این پرونده درخشان انشالله برای مسجدسلیمان هم خوش بدرخشد

  2. با این انتخاب به شورا امیدوار شدیم.خسته نباشید

  3. انتخاب خوبیه.کاش در شهر ما هم کار کنه

  4. ضمن سلام و خسته نباشید به شورای محترم شهر ، بنظر میرسد این انتخاب بدور از وابستگی های قومی و مبتنی بر توانمندیهای ایشان انجام شده است لذا میتوان به موفقیت شهردار و شورا امیدوار بود و نکته ی مهم این انتخاب ، غیر بومی بودن شهردار است که یک عیب ! (که در اصل عیب نیست بلکه ما به اشتباه آنرا عیب می پنداریم – منظور غیر بومی بودن است ) و دهها حسن دارد، از خداوند برای شهردار جدید و شورای شهر آرزوی توفیق و سربلندی و از سایر مسئولین شهر کمک و مساعدت به شهرداری برای شکوفایی شهر را دارم.

  5. معلوم شدلیاقت ماوشورای شهر درحدباغملک است .آقاباغملک درحدبی بی یان هم نیست

  6. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت گروه منتخب عشایر اندیکا(شورای شهر مسجدسلیمان) امیدوارم که انتخاب شهردار دلسوزانه و با توجه به قابلیتهای اجرایی و مدیریتیش انتخاب شده باشه و فقط یک انتخاب غیر بومی جهت اثبات عدم قوم گرایی و تفکرات بی اساس و کوته فکری نباشد چون شهر اولینها آنقد عقب افتادگی دارد که دیگر توان تحمل ظلم و انتخاب نادرست دیگری را ندارد وامیدوارم شهردار جدید هم به این مهم پی ببرند که مسجدسلیمان از لحاظ وسعت و منابع و فرهنگ قابل قیاس با باغملک و ایذه و الشتر نیست و باید برنامه و طرح هاو استراتژیها و ایده های کاشناسی شده و سنجیده ای یرای آبادانی روز افزون شهرمان داشته باشند و چون یک فرزند دلسوز و یک بومی کارکشته برای عمران و آبادانی شهرمان بکوشد و مثل سوابق درخشانش برای مسجدسلیمان هم خوشتر از همیشه بدرخشد و در پیشگاه خداوند ومردم مظلوم واقع شده ی مسجدسلیمان سربلندو پیروز باشيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.