• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
مردم از مسئولین می خواهند بفکر مردم و رفع مشکلات باشند/ برخورداری از آب و برق حقوق معمولی مردم است که باید تامین شود

  • کد خبر : 26364
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

حجت الاسلام سجادمنش عنوان داشت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم وظیفه دارند و باید خواسته های بحق مردم را تامین کنند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از آسماری نیوز؛ حجت الاسلام سجادمنش امام جمعه موقت مسچدسلیمان در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به آیات قرآن  کریم در […]

حجت الاسلام سجادمنش عنوان داشت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم وظیفه دارند و باید خواسته های بحق مردم را تامین کنند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از آسماری نیوز؛ حجت الاسلام سجادمنش امام جمعه موقت مسچدسلیمان در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به آیات قرآن  کریم در رابطه تاثیر گناه در زندگی انسان گفت: خداوند در قران می فرماید دوری از یاد خداوند موجب بلا و سختی در زندگی  خواهد شد , این مومنین و انسان های با تقوا  هستند که در زندگی شان نشاط دارند حتی اگر وضع مادی آنچنانی نداشته باشند اما از ترک گناه و بندگی خدا شاد و خوشحال هستند .

حجت الاسلام سجادمنش با اشاره به بیانات مهم  مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان گفت: مقام معظم رهبری در مورد حضور مردم در راهپیمایی با شکوه 22بهمن فرمودند: این حضور مردم نشانه رضایت مردم از عملکرد مسئولان  نیست  و مردم مشکلاتی دارند.

وی  افزود: مردم بخاطر آرمان های انقلاب و عشق به ولایت فقیه به میدان آمدند و این حضورشان دلیل رضایت مندی مردم از مسئولان نیست. مسئولین باید قدر این مردم را بدانند که همیشه حاضرند و آنچه از این راهپیمایی ها برداشت می شود  این است که باید قدر این مردم را بدانند و در دیپلماسی و مذاکره به پشتوانه عظیم مردمی دلگرم باشند

امام جمعه موقت مسجدسلیمان با اشاره به سوم اسفندماه سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در سال  1299 تصریح کرد:انگلیسی های با کودتا رضاخان را روی کار آوردند و امام (ره) در این رابطه فرمودند که انگلیسی ها یک فرد بیسواد را که سیاست های خودشان را اجرا کند با کودتا روی کار آوردند.

وی ادامه داد: خیانت هایی که رضاخان به کشور و مردم انجام داد مخالفت با اصل اسلام و منزوی کردن روحانیت بود  چرا که به خوبی می دانست که روحانیون بفکر مردم هستند و صلاح مردم را می خواهند و به همین دلیل برعلیه روحانیت تبلیغ می کرد.

حجت الاسلام سجادمنش با اشاره به مشکلات اخیر مردم خوزستان از جمله معضل ریزگردها و قطعی های طولانی مدت و مکرر آب و برق در اهواز و برخی شهرهای استان گفت: مردم از مسئولین می خواهند بفکر مردم و رفع مشکلات باشند نه اینکه بگذارند مشکلی پیش بیاید بعد با تعطیلی مدارس و ادارات که آسان ترین کار است بخواهند مشکل را رفع کنند.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان عنوان داشت:مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم وظیفه دارند و باید خواسته های بحق مردم را تامین کنند.برخورداری از آب و برق و گاز حقوق معمولی مردم است که باید تامین شود و مسئولان باید مشکلات را از قبل پیش بینی کنند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.