• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
0

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از مراسم توديع و معارفه رؤساي قديم و جديد اداره آموزش و پرورش + تصاوير

  • کد خبر : 26066
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم توديع و معارفه رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمي منجزي رياست سابق اداره آموزش و پرورش به تشريح قسمتي از عملكرد سه ساله خود پرداخت و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم توديع و معارفه رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم منوچهر قاسمي منجزي رياست سابق اداره آموزش و پرورش به تشريح قسمتي از عملكرد سه ساله خود پرداخت و گفت: هوشمند سازي مدارس 198 كلاس از جمله 22 مدرسه روستايي،ايجاد كلاس هوشمند هوشيار، توزيع كتب تربيتي، آموزشي  وكنكوري بين دانش آموزان به صورت رايگان از مؤسساتي چون بنياد علوي و…، برگزاري اعتكاف علمي 1، 2 و 3 روزه با پذيرايي كامل و كلاس هاي تقويتي، ارتقاء رتبه علمي، درصد قبولي، افزايش معدل كتبي و بالا بردن قبولي در رشته هاي پزشكي، غير پزشكي و مهندسي، مجهز نمودن اماكن به سيستم خنك كننده به ويژه سالن هاي امتحانات، تشكيل كارگاههاي مختلف آموزشي براي كليه همكاران مقاطع ابتدايي دبيرستان دوره اول، دوم ، فني حرفه اي، مشاوران و پرورشي، كسب مجوز درمانگاه شبانه روزي فرهنگيان و تكميل، احداث و راه اندازي ساختمان درمانگاه با پيشرفت 90 درصدي كه در اسفندماه به بهره برداري خواهد رسيد، راه اندازي و افتتاح مركز مشاوره روانشناسي نشاط، افتتاح و راه اندازي مركز آموزش خانواده پيوند، ساخت سايت اداري و تجميع اتاق ها و مكانيزه كردن بايگاني اداره،پرداخت بدهي برق اداره به صورت كامل و تعويض كامل روشنايي ساختمان و پرداخت بيش از 162 ميليون تومان از بدهي هاي برق مدارس، تشكيل محافل انس با قران، استقبال از محرم و برگزاري برنامه هاي دختران آسماني و جشن تكليف، اردوي راهيان نور در هر سال 4 مرتبه، كسب 40 مقام استاني، 6 مقام كشوري توسط دانش آموزان، مقام دوم تربيت بدني در استان، راه اندازي و افتتاح سالن هاي متعدد ورزشي از جمله سالن وزنه برداري مهمد زمان مهمدي، فوتسال، واليبال، هندبال، بسكتبال ابراهيم شهني، سالن تنيس روي ميز، اولين چمن مصنوعي فرهنگيان، سالن هاي رزمي، كشتي، زيمناستيك ، احداث تالار بزرگ آفتاب، معلم سراي فرهنگيان و تشكيل پارك موزه آموزش و پرورش، و نهايي كردن قرارداد استخر كه از آرزوهاي ديرينه فرهنگيان است بخشي از عملكرد بنده و همكاران من در اداره آموزش و پرورش بوده است. قاسمي در پايان سخنان خود خطاب به فرهنگيان گفت: با توجه به اين كه هدف همه ما كمك به رشد و تعالي و بالابردن كيفيت آموزشي در شهرستان است از همه همراهان و همكاران مي خواهم همان طور كه تا امروز بنده را ياري كردند جناي داودي را نيز همراهي كنند تا انشالله شاهد رشئد و شكوفايي هر چه بيشتر شهرستان باشيم….

عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان نيز در سخناني ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: از زحمات آقاي قاسمي در مدت تصدي خود در آوزش و پرورش تشكر مي كنم . وي ادامه داد: در زمان ايشان اتفاقات خوبسي افتاد از جمله ارتقاء رتبه آموزش و پرورش، قبولي هاي كنكور و…اين كه ايشان مي گويد همه كساني كه با من همكاري داشته اند از اين پس با آقاي داودي همكاري كنند تفكري ست كه ما براي تعالي شهرستان به آن احتياج داريم… وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: رياست جديد اداره آموزش و پرورش نيز از فرزندان همين شهر است انتظار داريم ايشان نيز از تجربه آقاي قاسمي استفاده كنند… رييس شوراي آموزش و پرورش مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به فرهنگيان حاضر در جلسه گفت: براي خدمت به مردم بايد تلاش هاي مان را دو چندان كنيم واز مسائل حاشيه اي بپرهيزيم چرا كه هدف همه ما رضاي خداوند و خدمت به اين مردم است وي ادامه داد: سيستم آموزش و پرورش احتياج به بروزرساني دارد ديگر بايد از بعضي رفتارهاي سنتي پرهيز كرد. وي گفت: يكي از مسائل مهم كه بايد در نظر گرفته شود ارتباط صميمي ميان معلم و دانش آموز است در صورتي كه اين رفتار عاطفي برقرار شود قطعاً شاهد موفقيت هاي بيش از پيش فرزندان مان خواهيم بود. رييس شوراي تأمين مسجدسليمان در پايان سخنان خود از همه دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست آموزش و پرورش را با همه توان حمايت كنند….

حاشيه ها

در اين مراسم شيخي معاون مديركل و رييس نهضت سوادآموزي استان، كايداني كارشناس بازرسي اداره كل آموزش و پرورش و مرعشي از كارشناسان حراست اداره كل آموزش و پرورش حضور داشتند.

سخنراني جانمراد داودي رييس جديد اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان به دليل قطعي برق انجام نشد.

عده اي از فرهنگيان با دسته هاي گل از زحمات منوچهر قاسمي منجزي تقدير كردند.

مراسم توديع و معارفه رؤساي آموزش و پرورش با 105 دقيقه تأخير آغاز شد.

1 copy10 copy 3 copy 5 copy 6 copy 8 copy 9 copyIMG_0058 copy2 copyIMG_0035 copy11 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نمیدونم چرا تو شهر ما مدیر که داره خوب کار میکنه و همه ازش راضی هستن چرا عوضش میکنن.واقعأ جا داره از زحمات آقای قاسمی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و امیدوارم در ادامه مراحل زندگیش موفق و موید باشد.
    بعضی از دوستان هم با کم لطفی تیتر زدن که خانه علم و فرهنگ به اهل خانه رسید؟؟؟مگه آقای قاسمی خودش از جنس همین خانه نبود؟ این جور تیتر زدن بی انصافی است در حق مدیری که واقعأ آموزش و پرورش مسجدسلیمان را متحول کرد.بیایم یکم واقع بین باشیم و دور از سیاسی بازی و باند بازی مدیران خود را انتخاب کنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.