• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

در بخش تيمي مسابقات
تیم ورزش های زورخانه ای و پهلوانی پوریای ولی شهرستان مسجدسلیمان قهرمان خوزستان شد

  • کد خبر : 26057
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم ورزش های زورخانه ای و پهلوانی پوریای ولی شهرستان مسجدسلیمان در مسابقات استان خوزستان از ميان هفت تيم مقام اول تيمي را به خود اختصاص داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این تیم با تکیه بر تلاش های خودجوش مربی و سرپرست و توانمندی های فردی با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم ورزش های زورخانه ای و پهلوانی پوریای ولی شهرستان مسجدسلیمان در مسابقات استان خوزستان از ميان هفت تيم مقام اول تيمي را به خود اختصاص داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این تیم با تکیه بر تلاش های خودجوش مربی و سرپرست و توانمندی های فردی با افتخار از بین هفت تیم استان مقام اول تیمی و در هنرها و ورزش های فردی نیز علیرضا نادریان نژاد مقام اول سنگ جوانان (پدیده مسابقات استانی ۹۵)، فرزاد محمودی مقام اول کباده،شهریار مرادی مقام اول سنگ بزرگسالان،سروش شفیعیان مقام اول چرخ تیز،سید رضا پیربویری مقام دوم کباده جوانان و مقام سوم چرخ تیز جوانان،تورج چراغی پور مقام دوم میل سنگین را به دست آوردند.

تیم باستانی کاران مسجدسلیمان به سرپرستی سید علی اکبر عسگری و تلاش های همیشگی مرشد و مربی جوان علی اکبری فر برای این مسابقات اعزام شدند. لازم به ذكر است این تیم تحت حمایت و با عنوان شرکت ارژنگ ستبر تاراز (صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان) حضور یافت.

لازم به ذكر است پس از كسب مقام قهرماني اين تیم مورد استقبال خانواده ها و با حضور پیشکسوت گران قدر پهلوان عباس حسین پور (همدوره ی غلامرضا تختی) مورد تشویق، قرار گرفتند…

امید است با حمایت های بیشتر مسئولین از این ورزش که در دنیا با نام یوگای پارسی شناختهع مي شود و ریشه ی ورزش های ایروبیک و پیلاتس قرار دارد و در شهرستان مسجدسلیمان  به صورت خودجوش در حال فعاليت است مورد توجه بيشتر قرار بگيرد.

IMG_20170204_173702

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.