• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:
نشست خبري مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با اهالي رسانه شهرستان برگزار شد + تصاوير

  • کد خبر : 25976
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  در نشستی در جمع اصحاب رسانه مسجدسليمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ابتدا ضمن تبریک دهه مبارک فجر از زحمات خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم تشكر کرد  وگفت: مردم این شهر ، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  در نشستی در جمع اصحاب رسانه مسجدسليمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ابتدا ضمن تبریک دهه مبارک فجر از زحمات خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم تشكر کرد  وگفت: مردم این شهر ، مردم نجیب و شریفی هستند که باید از خدمات بیشتری از سوی دستگاه های خدماتی بهره مند شوند.

ناصري گفت: امیدوارم در مسئولیت هایی که قرار می گیریم هر چند زمانش کوتاه باشد خدمات ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً مردم شریف مسجدسلیمان ارائه بدهیم چرا كه اين مردم نشان دادند شایسته بهترين خدمات هستند. وي ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرکتی ست با گستره فعالیت حدود 27 هزار کیلومتر مربع که سه استان و 13 شهرستان را در بر می گیرد. ناصري در ارتباط با آلودگي هاي زيست محيطي نفت و گاز گفت: با توجه به اهمیتی که برای محیط زیست قائل هستیم همیشه حافظ محیط زیست بوديم و با تمهیدات در نظر گرفته شده تا این لحظه مشکل زیست محیطی پیش نیامده است. وي ادامه داد: ما یکی از شرکت های سبز به حساب می آییم چرا که کم ترین آلودگی را داشته ایم اگر چه کار تولید نفت و گاز همیشه با آلودگی همراه است اما ما همه این مسایل را به حداقل رساندیم و گواه آن مدیر کل محیط زیست استان مي باشد…

ناصری در ارتباط با پروژه های عام المنفعه شرکت نفت گفت: نفت پروژه های زیادی را تعریف کرده است و اعتبارات خوبی نيز برای پروژه ها گرفته است اما محدودیت های مالی یکی از دلایلي ست که تا الان این پروژه ها اجرایی نشدند که به محض تامین منابع مالی پروژه های عمرانی و عام المنفعه ای که تعریف شده اند به مرحله اجرا در خواهند آمد. وي ادامه داد: به اعتقاد من بعضي از  پروژ های عام المنفعه اي كه در گذشته اجرا شدند  می بایست ساماندهی بهتری می شدند چرا كه در  بعضی جاها هزینه های هنگفتی صورت گرفته است اما سودي برای مردم نداشته است. برای انجام پروژه های عام المنفعه بايد از خرد جمعی استفاده كرد بنده قطعاً با مسئولین شهری برای تشخیص ضرورت بعضی پروژه ها مشورت خواهم كرد تا بتوانيم حداکثر استفاده را جهت رفع محرومیت زدایی از شهرستان ببريم…

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با وضعيت مناطق آلوده به نفت و گاز گفت:  مناطق آلوده سال هاست به حال خود رها شده بود. يكي از دلايل آن  خريد گزینشی و پراكنده منازل بود كه كار نفت را سخت کرده است. انشالله قرار است با تلاش مهندس ظاهري نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس عاليپور مديرعمل محترم مناطق نفتخيز جنوب و مهندس گوروئي فرماندار پرتلاش شهرستان به زودی اقدامات خوبی در این رابطه صورت بگیرد. با اين حال با دانشگاه صنعتی اصفهان وارد مذاکره شدیم در حال حاضر کارهای مطالعاتی خود را آغاز گکرده اند که پس از آن در شورای پژوهش محیط زیست استان باید مورد تایید قرار بگیرد ….

ناصري در پاسخ به يكي از خبرنگاران در ارتباط با دره سبز گفت: یکی از پروژه های خوبی که می توانست اجرا شود دره سبز بود که متاسفانه اين اتفاق نيفتاد چرا كه نحوه اجرا  صحیح نبود وي ادامه داد:   اعتبار كل اين پروژه  10 میلیارد تومان برای ده کیلومتر بود که همین هزینه براي یک کیلومتر مصرف شد. ناصري گفت:حدود 3 سال پیش وظيفه حراست و حفاظت زمين هاي اطراف به شهرداری واگذار شد و قرار شد كار فضاي سبز آن را ما انجام بدهيم  اما متاسفانه شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز در آن منطقه هستیم كه در اين رابطه نامه های بسیاری به شهرداری و فرمانداری نوشته شده است…. شاید اگر من بودم اولويت اول خود را به جای دره سبز  احداث پل زيرگذر و روگذر مي گذاشتتم… ايشان درارتباط با بیمارستان نفت گفت: بیمارستان یکی از نیازهای اصلی صنعت نفت است. جلسات متعددی در این رابطه با مسئولين ذيربط برگزار نموديم. مهندس عالیپور   ومهندس ظاهري نیز نظرشان این است هر چه زودتر ساخت این بیمارستان عملیاتی شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

قباد ناصری در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با فرودگاه مسجدسليمان بیان داشت: رسیدگی به وضعیت باند پروازی در تعهد این شرکت بود که ۲۰۰ متر توسط این شرکت به طول باند قبلی افزوده شد تا شرایط برای پذیرش و پرواز هواپیما فراهم گردد اگرچه خریداری تجهیزات ناوبری و حفاظتی بر عهده دیگر سازمان های ذیربط می باشد . وی با بیان اینکه فرودگاه عامل توسعه و رونق شهرها است گفت : فرودگاه یک عامل برای رشد و دگرگونی روبه پیشرفت شهرها است و راه اندازی آن علاوه بر اینکه یک خواسته عمومی است در کنار موزه نفت می تواند نقش ارزشمند و شایسته ای در تحول اقتصادی و فرهنگی شهر ایفا کند .

ناصري در ارتباط با سینمای نفت باشگاه مرکزی گفت: روال شرکت نفت این است که سینمای نفت فقط مختص کارکنان نفت اباشد اما ما با مسئولیت خود سینمای نفت را در اختیار مردم قرار دادیم. از مسئولین خواستیم برقراری امنیت آن را تقبل کنند که هنوز در اين رابطه اقدامی  صورت نگرفت. در صورتی که این مشکل حل شود شاهد افتتاح مجدد این سینما خواهیم بود.

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در ارتباط با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت زیر نظر باشگاه مناطق نفت خیز جنوب است تصمیم گیری در ارتباط با سرمربی، بازیکنان و کادر فنی بر عهده مدیر عامل باشگاه مناطق نفت خیز می باشد. بنده و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه دخالتی در امور فنی و مدیریتی این تیم نداریم اما خدمات و پشتیبانی بر عهده ماست. وی ادامه داد: از زمانی که من عهده دار این مسئولیت شدم درصدی از قرارداد باازیکنان پرداخت نشده بود که بدو ورود 20 درصد از قراردادبازیکنان و حدود 400 میلیون تومان پول البسه بازیکنان را پرداخت کردیم. تا بحال 35 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و بزودی 15 درصد دیگر نیز پرداخت خواهیم کرد .

مهندس ناصری در پایان سخنان خود در ارتباط با ساخت شهرک نفت در مسجدسلیمان گفت: عمر منازل سازمانی شرکت نفت در مسجدسلیمان بالغ بر 70 سال است که متاسفانه در سالیان گذشته به جای اینکه فکر اساسی در این رابطه شود تنها هزینه نگهداری پرداخت می شد و گاها همین هزینه ها از ساخت یک خانه نو ساز بیشتر می شد اما با تلاش مهندس ظاهری انشالله با رفع محدودیت های منابع مالی کلنگ احداث شهرک نفت مسجدسلیمان بر زمین زده خواهد شد.

IMG_0054 copyIMG_0043 copy

IMG_0035 copy IMG_0046 copy IMG_0010 copy IMG_0014 copyIMG_0094 copy IMG_0097 copy IMG_0049 copy IMG_0064 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام خدمت همه مسوولین و خادمین مردم مسجدسلیمان
    امیدوارم در همه مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید
    بخصوص مدیران خدوم و با عیرت شرکت نفت مسجدسلیمان
    جنا آقای مهندس ناصری ضمن عرض خسته نباشید به عرض برساند عمر مدیریتها و مسوولیتها کوتاه است . ما از شما به عنوان بزرگترین و قویترین شرکت تولیدی و ….در مسجدسلیمان تقاضا داریم کارهای عمرانی تصویب شده و ذکر شده  را هرچه زودتر به پایان برسانید تا مردم منطقه از آنها استفاده کنند.ازجمله بیمارستان و دره سبز و …..
    و این کار فقط و فقط با دلسوزی و تلاش مدیران و مسوولین بومی انجام میشود. همانطور که مسوولین اصفهانی و تبریزی شهرهایشان را آباد کردند.
    کس نخارد پشت     من جز ناخن انگشت من .
    انشالله با تشکیل کار گروه عمران و آبادانی در شهر شاهد پیشرفت و آبادانی مسجدسلیمان بزرگ (مسجوسلیمان ، لالی و هفتکل و اندیکا) باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.