• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

محمود فكري:
توافقم با مسئولان این باشگاه به اتمام رسیده اما هنوز قراردادم روی کاغذ نیامده است/ نفت مسجدسلیمان از تیم های خوب لیگ یک است و هواداران خونگرمی دارد

  • کد خبر : 25948
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود فکری شب گذشته بعد از توافق نهایی با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان هدایت این تیم را پذیرفت و صبح امروز نیز به عنوان سرمربی جدید این تیم معارفه شد. وی همراه با کاروان این تیم راهی کرمان می‌شود تا برای اولین بار هدایت این تیم را لیگ دسته اول تجربه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود فکری شب گذشته بعد از توافق نهایی با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان هدایت این تیم را پذیرفت و صبح امروز نیز به عنوان سرمربی جدید این تیم معارفه شد. وی همراه با کاروان این تیم راهی کرمان می‌شود تا برای اولین بار هدایت این تیم را لیگ دسته اول تجربه کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فکری در این خصوص گفت: توافقم با مسئولان این باشگاه به اتمام رسیده اما هنوز قراردادم روی کاغذ نیامده است. هنوز در خصوص فصل آینده صحبت و توافقی صورت نگرفته و در مسیر مسجدسلیمان به کرمان صحبت های نهایی را انجام می‌دهیم تا در صورت حصول توافق قراردادم با این تیم تا انتهای فصل بعد باشد.

وی در خصوص شرایط این تیم تا انتهای فصل اظهار داشت: چون در لیگ یک (نساجی) کار کردم شرایط این تیم و سایر تیم های لیگ یکی را می‌شناختم. نفت مسجدسلیمان از تیم های خوب لیگ یک است و ظرفیت های بالایی دارد. از جمله هواداران خوب و خونگرمی که دارد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطر نشان ساخت: در نساجی هم که بودم این تیم پر طرفدار بود و من از کار کردن با این تیم ها لذت می برم. یکی از دلایل پذیرفتن هدایت این تیم وجود همین هواداران پر شمار و خونگرمش بود.

مهر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.