• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

زنگ مسابقات فوتبال باشگاههاي مسجدسليمان به صدا در آمد
مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاههای مسجدسلیمان یادواره شهدای انقلاب داریوش محمدی ،اسفندیار موسوی و حیدر سرلک + تصاوير

  • کد خبر : 25940
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چرخ فوتبال قهرمانی باشگاههای مسجدسلیمان با شرکت یازده تیم و در دوگروه به گردش در آمد. افتتاحیه مسابقات طی مراسمی خاص و با حضور عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش وجوانان، پیشکسوتان و علاقمندان رشته فوتبال در ورزشگاه نفتون برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابتکار جالب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- چرخ فوتبال قهرمانی باشگاههای مسجدسلیمان با شرکت یازده تیم و در دوگروه به گردش در آمد. افتتاحیه مسابقات طی مراسمی خاص و با حضور عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش وجوانان، پیشکسوتان و علاقمندان رشته فوتبال در ورزشگاه نفتون برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با ابتکار جالب و ارزشی هیئت فوتبال از روش های معمول افتتاحیه پرهیز شد و مسابقات با سخنان علی داد حسینی منجزی پیشکسوت و مربی سابق تیم پرسپولیس مسجدسلیمان به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان آغاز شد. وي ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات باشگاهی، ابراز امیدواری کرد این مهم محل ظهور و معرفی چهره های جدید به فوتبال مسجدسلیمان، خوزستان و ایران باشد. منجزی با تقدیر از زحمات اداره ورزش وجوانان و هیئت فوتبال ابراز امیدواری كرد تصدی مدیریت ورزش شهر توسط عبدالرضا صالحی آغازگر تخولی جدید در فوتبال و ورزش شهر و سبب ساز بیداری و سرافرازی مجدد فوتبال مسجدسليمان در پهنه ایران اسلامی باشد.

آغازگر رقابت های این فصل فوتبال مسجدسلیمان دو تیم خوب آزادگان به مربیگری محمدمرادصالحی و شاهین نوین به مربیگری حمید جلیلی بودند.

دقایق ابتدایی مسابقه بیشتر در میانه میدان جریان داشت اما با شناخت نسبی تیم ها از یکدیگر از دقیقه بیست به بعد شاهد یک مسابقه پرتحرک بودیم. هر دو تیم در نیمه اول صاحب موقعیت های مناسب گلزنی بودند که زمین لغزنده بازی در ناکامی مهاجمان دو تیم موثر بود.

با شروع نیمه دوم حضور شاگردان حمید جلیلی در نیمه زمین آزادگان ملموس تر بود تا اینکه در دقیقه شصت و سه مسابقه داریوش یوسفی از شاهین تک گل ارزشمند و سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. تمامی تلاش بازیکنان آزادگان در ادامه هیچ سودی نداشت و بازی افتتاحیه با همان تک گل به سود شاهین به پایان رسید.

IMG-20170128-WA0009IMG-20170128-WA0005 IMG-20170128-WA0006 IMG-20170128-WA0007

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.