• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

تقدير از ايثارگران در نماز جمعه مسجدسليمان:
تقدير امام جمعه مسجدسليمان از خانواده زنده ياد ياسر موري، دادرس مسجدسليماني و آتشنشانان + تصاوير

  • کد خبر : 25917
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در بين خطبه هاي نماز جمعه امروز با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، عليرضا گوروئي فرماندارو پيمان چعباوي رييس دادگستري اين شهرستان از خانواده مرحوم ياسر موري تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی در بخشي از سخنان خود با تقدیر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در بين خطبه هاي نماز جمعه امروز با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، عليرضا گوروئي فرماندارو پيمان چعباوي رييس دادگستري اين شهرستان از خانواده مرحوم ياسر موري تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی در بخشي از سخنان خود با تقدیر از خانواده زنده یاد یاسر موری جوان مسجدسلیمانی که با اهداء اعضا بدن فرزندشان به ۵ بیمار دیگر جان دوباره بخشید گفت: اخیرا خانواده یکی از شهروندان مان به نام یاسر موری که دچار مرگ مغزی شده بود با اهدا اعضای بدن فرزندشان جان چندین بیمار نیازمند را نجات داد و ما باید درس بگیریم از این همتباران مان که اعضا بدن شان را بدون هیچ چشم داشتی هدیه می کنند و در کناربرخی بی فرهنگی ها با این اقدامات دلپسندشان به فرهنگ سازی در شهرمان دامن می زنند. در پايان با اهداء تابلو امام زاده هفت شهيدان و هدايايي از اين خانواده تقدير به عمل آمد.

لازم به ذكر است مدتي پيش با اعلام مرگ مغزی مرحوم یاسر موری از سوی پزشکان، خانواده وی رضایت خود را جهت اهداء اعضای بدن وی به بیماران نیازمند پیوند اعلام کردند و طی اقدامی دو کلیه وی به دو خانم ۵۰ و ۵۱ساله، کبد ایشان به یک خانم ۱۹ ساله، قلب به یک بیمار ۳۲ ساله و لوزالمعده نیز به یک خانم ۵۰ ساله اهداء گردید.

همچنين در بخش ديگري از اين مراسم از شکوفه مختاری یکی از دادرسان ممتاز و منتخب هلال احمر مسجدسلیمان که توانست با استفاده از آموزش های امدادی، جان یک کودک دوساله را که فاقد علائم حیاتی بود، نجات بدهد با اهداء لوح و هدايايي توسط امام جمعه مسجدسليمان تقدير به عمل آمد. این دانش آموز امدادگر مدتي پيش پس از ورود به منزل يكي از همسایگان خود و دیدن کودک دو ساله آن ها به حالت بیهوشی و صورت کبود و فاقد تنفس به انجام ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی مبادرت کرده و این کودک دو ساله پس از انجام عملیات احیا، از يك خطر حتمي نجات مي يابد.

در نماز جمعه امروز همچنين تعدادي از آتشنشانان در نماز جمعه حضور يافتند. اميني در بخشي از سخنان خود ضمن تسليت حادثه پلاسكو از مسئولين درخواست نمود آتشنشاني مسجدسليمان را به تجهيزات مجهز تا هنگام بروز حوادث بهتر بتوانند به مردم خدمات بدهند.

IMG_0378 copyIMG_0408 copyIMG_0357 copy IMG_0366 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.