• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
0

کو شیران زاگرس؟ این تیم چراغ نفتی هم نیست!

  • کد خبر : 25899
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: داغ پلاسکو کم بود، نفت هم ما را با شکست های سریالی خانگی بیشتر می سوزاند. دومین شکست خانگی مردان فرزاد حافظی در حالی رقم خورد که تیم نفت امروز از بازیکنان جدیدش هم بهره می برد و بهانه بد بسته شدن تیم در ابتدای فصل را فاقد توجیه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: داغ پلاسکو کم بود، نفت هم ما را با شکست های سریالی خانگی بیشتر می سوزاند. دومین شکست خانگی مردان فرزاد حافظی در حالی رقم خورد که تیم نفت امروز از بازیکنان جدیدش هم بهره می برد و بهانه بد بسته شدن تیم در ابتدای فصل را فاقد توجیه می کند.

هرچند تیم بگوویچ هم هیچ نشاتی از یک تیم پیروز نداشت اما نفتی ها آن قدر در زدن ضربات آخر بد بودند و آن قدر در ادامه شاهد تعویض اشتباه بود تا گل گهر از دو موقعیت طی نود دقیقه با یک گل سه امتیاز شبرین کسب کند. هواداران نفت در پایان بازی علیه کادر فنی و مسئولان ورزش مناطق نفتخیز جنوب شعار دادند.

نفتی ها در روز بدشان هم طی دقایق ۲۸، ۳۲ و ۷۳ به ترتیب توسط رضاجباری، میلاد شیخی سلیمانی و سعیدخردمند می توانستند فاتح دروازه پرویز کریمی باشند که با بی دقتی، تمام موقعیت ها را از دست دادند. نفت مسجدسلیمان با این شکست و علیرغم سیزده بازی باقیمانده فانوس سقوط را در ماراتن لیگ آزادگان به دست گرفت. این پازلی بود که از بازی برگشت با استقلال تهران در تهران به هنگام حضور در لیگ برتر توسط مسئولان بی لیاقت و غیر ورزشی مناطق نفتخیز جنوب با فراری دادن کارلوس مهاجم برزیلی تیم چیده شده بود و متاسفانه با اعمال تصمیمات نابجا بیم آن می رود که به ترسبم و چیدمان کامل آن نزدیک ترشویم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بهروز مکوندی

  2. ماشاالله درود بر شرفت اقای خدا مرادی عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.