• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از دانش آموز امدادگر مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 25725
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دادرس 15 ساله مسجدسلیمانی که جان یک کودک دوساله را با احیای قلبی و ریوی نجات داد، مورد تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر علی خدادادی با صدور پیامی از عملیات احیای این دانش آموز ممتاز مسجدسلیمانی به دلیل امدادرسانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دادرس 15 ساله مسجدسلیمانی که جان یک کودک دوساله را با احیای قلبی و ریوی نجات داد، مورد تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر علی خدادادی با صدور پیامی از عملیات احیای این دانش آموز ممتاز مسجدسلیمانی به دلیل امدادرسانی موفق به یک دختربچه دوساله که فاقد علائم حیاتی بود، تقدیر کرد.

در بخش هایی از پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان آمده است: «هلال احمر خوزستان به وجود جوانان فرهیخته، ماهر و فداکار در مجموعه خود افتخار می کند؛ جوانانی که با فراگیری و اجرای فعالیت های نوع دوستانه، اقدامات خالصانه و امدادی در جمعیت هلال احمر زیباترین جلوه های انسان دوستی در این نهاد عام المنفعه را رقم می زنند. اینجانب ضمن تقدیر از کار بسیار نیک و نجات بخش شکوفه مختاری در احیای جان کودک دوساله در مسجدسلیمان، از زحمات تمامی مسئولان، مدیران، مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان و به ویژه خانواده مکرم این دادرس جوان به جهت تربیت این فرزند فهیم و برومند تقدیر و تشکر کرده و از همه جوانان این استان برای پیوستن به خیل عظیم خانواده بشردوست جمعیت هلال احمر دعوت به عمل می آورم تا در راستای خدمت رسانی به مردم شریف این استان و تحقق جامعه ای ایمن به هلال احمر بپیوندند.

بر اساس این گزارش، شکوفه مختاری یکی از دادرسان ممتاز و منتخب هلال احمر مسجدسلیمان است که توانست با استفاده از آموزش های امدادی، جان یک کودک دوساله را که فاقد علائم حیاتی بود، نجات بخشد. این دانش آموز امدادگر پس از ورود به منزل همسایه و دیدن کودک دو ساله آنها به حالت بیهوشی و صورت کبود و فاقد تنفس به انجام ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی مبادرت کرده و این کودک دوساله پس از انجام عملیات احیا، شروع به سرفه می کند و اهل منزل او را به بیمارستان منتقل می کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.