• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

فرماندار اندیکا خبر داد:
بررسی علت سقوط و مرگ چوپان 27 ساله در کوه‌های اندیکا

  • کد خبر : 25516
  • ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا با اشاره به حادثه مرگ یک چوپان در این منطقه گفت: سقوط چوپان از کوهستان در بخش سوسن شهرستان اندیکا در دست بررسی است. منوچهر ورناصری در خصوص مرگ یک چوپان 27 ساله در یکی از روستاهای اندیکا، اظهار کرد: این چوپان عصر روز گذشته از کوهستان‌های بخش سوسن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا با اشاره به حادثه مرگ یک چوپان در این منطقه گفت: سقوط چوپان از کوهستان در بخش سوسن شهرستان اندیکا در دست بررسی است.

منوچهر ورناصری در خصوص مرگ یک چوپان 27 ساله در یکی از روستاهای اندیکا، اظهار کرد: این چوپان عصر روز گذشته از کوهستان‌های بخش سوسن روستای ده‌دیک شهرستان اندیکا سقوط کرد که پس از اطلاع از وقوع حادثه، یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد و پس از اقدامات اولیه، مصدوم به مرکز بهداشت و درمان بخش چلو منتقل شد.

وی افزود: این چوپان سپس به بیمارستان 22 بهمن مسجدسليمان انتقال پیدا کرد ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحات، در بیمارستان درگذشت.

فرماندار اندیکا گفت: طبق اظهارنظر محلی‌ها، این چوپان سقوط کرده است ولی در حال حاضر علت سقوط، در دست بررسی است. سال گذشته نیز در این منطقه فردی هنگام بارندگی از کوه سقوط کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: طبیعت اندیکا زیبا و البته دارای کوه‌های صعب‌العبور است. خانواده‌هایی که در این منطقه زندگی می‌کنند نیز بیشتر عشایر هستند و خود آنان نیز باید موارد ایمنی لازم را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.