• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
1

در بازخوانی وصیت نامه شهید غلامرضا کریمی/ شهیدی که با خدا دوست بود /افراد سست وتنبل از قطار انقلاب پیاده خواهند شد + تصاوير

  • کد خبر : 25419
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه بازديد کاروان رهروان راه شهدا ،هیئت حضرت رقیه بنت الحسین علیه السلام از خانواده شهدا ديدار اعضاي اين هيئت از خانواده شهيد به همراه وصیت خوانی شهید غلامرضا کریمی انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کاروان رهروان راه شهداء در برنامه ی فرهنگی خود به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه بازديد کاروان رهروان راه شهدا ،هیئت حضرت رقیه بنت الحسین علیه السلام از خانواده شهدا ديدار اعضاي اين هيئت از خانواده شهيد به همراه وصیت خوانی شهید غلامرضا کریمی انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کاروان رهروان راه شهداء در برنامه ی فرهنگی خود به بازخوانی وصیت شهید غلامرضا کریمی پرداختند.
در این محفل نورانی که با قرائت دعای پرفیض کمیل برگزار شد وصیت نامه پر مضمون شهید غلامرضا کریمی فرمانده پایگاه حضرت حمزه سید الشهدای مسجد صاحب الزمان (عج) کلگه قرائت شد.
شهید کریمی در سال ۱۳۴۳در مسجدسلیمان دیده به جهان گشود، این شهید گرامی به واسطه عشق به انقلاب وارد پایگاه بسیج شد و مسئولیت پایگاه حمزه سیدالشهدای کلگه را به عهده گرفت و همچون هزاران نفر از جوانان دل داده به مکتب سرخ حسینی وارد جبهه های جنگ شد و روح بلندش پس از مجاهدت های فراوان درتاریخ ۶۶/۴/۲۷ در منطقه ماووت عراق آسمانی شد.
در خلاصه ی از وصیت نامه این شهید بزرگوار سفارش به حجاب و عفاف، پیروی از ولایت، حمایت از آرمان های انقلاب، تلاش و کوشش در راه خدا، صبر ، توکل، مقاومت ، نظم ، برادری، اخلاص و پیروی از اسلام و روحانیت نگاشته شده است.
این شهید والامقام بهترین دوستی ها را دوستی با خدا می داند و در سطری از وصیت نامه خود آورده است: خدایا تو دوست واقعا خوبی برای من بودی و در مشکلات یاری ام کردی و اگر من نتوانستم دوست خوبی برای تو باشم ببخشم، هر چند من می دانم تو مرا بخشیده ای و امیدوارم دوستی امان تا آخر ادامه پیدا کند.
گفتنی است این برنامه معنوی توسط هیئت حضرت رقیه بنت الحسین (ع) و همکاری کمیته خادمین شهدای مسجدسلیمان و حضور مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان انجام شد.

img-20161231-wa0004 img-20161231-wa0002 img-20161231-wa0000 img-20161231-wa0001

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام وصلوات بر حضرت محمد واله محمد تشکر می کنم از فرمانده پایگاه محترم و عزیز پایگاه حمزه مقامت سیدالشهدا  انشالله که خداوند عمر طولانی بشون بدن    اسلام علیکم ورحمت الله و برکاتو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.