• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
سارق خودرو پراید با ۷ سابقه کیفری در مسجدسلیمان دستگیر شد

  • کد خبر : 25332
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو پراید با ۷ سابقه کیفری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان، با توجه به وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید مراتب شناسایی و دستگیری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو پراید با ۷ سابقه کیفری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان، با توجه به وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید مراتب شناسایی و دستگیری سارق با سرعت در دستور کار مامورین آن پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: از آنجایی که راننده خودرو پراید یک نفر را به عنوان مسافر سوار بر خودرو نموده و در حالی که برای سوار نمودن مسافر دیگر خودروی خود را به صورت روشن ترک می نماید، سرنشین خودرو که از سارقین حرفه ای بوده از قصور،غفلت و سهل انگاری راننده سوء استفاده نموده ونسبت به بررسی دقیق این مسیر اقدام تا اینکه خودرو مسروقه را در حالی که واژگون شده بود کشف وسارق را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد:متهم دستگیر شده جهت بررسی به پلیس آگاهی دلالت و مشخص گردید که دارای ۷ فقره سلبقه کیفری از جمله مواد مخدر و سرقت در سایر شهرستان ها و استان های کشور بوده و حدود یک ماه قبل نیز به دلیل سرقت خودرو در یکی از شهرستان های همجوار توسط پلیس مسجدسلیمان دستگیر وخودرو مسروقه از ید وی کشف و تحویل مالباخته شده و متهم نیز تحویل مراجع قضایی شده بود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:سایسته است شهروندان گرامی در راستای پیشگیری از سرقت خودرو به نکات زیل توجه نمایند:

1- از اعتماد بی جا به افراد غیر و رها کردن خودرو حتی برای لحظاتی چند بدون رعایت نکات ایمنی و حفاظتی جدا خودداری نمایند.

2- از رها نمودن خودرو به صورت روشن در حالیکه اطفال و یا افراد کهنسال داخل خودرو هستند اجتناب نمایند.

3- رانندگان عزیز حتی اگر برای یک لحظه قصد ترک خود را دارند حتما خودرو را خاموش،سوئیچ را خارج و همچنین درب خودرو را قفل نمایند.

4- در صورت مشاهده هر نوع موارد مشکوک و یا پرسه زنی افراد معلوم الحال در اطراف خودرو دیگران سریعا مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تشکر از نیروی انتظامی شهرستان که این چند وقت فعالیت بسیار خوبی داشته
    فقط این نکته واقعا قابل توجه هست که اگر این فرد بار ها سابقه ی کیفری داشته و یک ماه پیش هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده پس چطور دوباره ازاد و اقدام به سرقت کرده؟؟؟!!!!!
    واقعا نوع برخورد و میزان جریمه و حبس یک فرد سابقه دار از طرف مقامات قضایی و قانون چگونه ست که بعضی مجرم ها به راحتی به خود اجازه ی سرقت و دیگر اعمال مجرمانه را می دهند؟؟؟!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.