• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 4
1

شاهین نوین قهرمان مسابقات فوتبال جوانان مسجدسلیمان + تصاوير

  • کد خبر : 25316
  • ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان مسجدسلیمان یادواره شهدای مدافع حرم در فصل ۹۵-۶ با قهرمانی تیم شایسته شاهین نوین به مربی گری حمید جلیلی به پایان رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این مسابقات با شرکت ۷ تیم و با برگزاری ۲۱ مسایقه برگزار گردید. پس از شاهین نوین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان مسجدسلیمان یادواره شهدای مدافع حرم در فصل ۹۵-۶ با قهرمانی تیم شایسته شاهین نوین به مربی گری حمید جلیلی به پایان رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این مسابقات با شرکت ۷ تیم و با برگزاری ۲۱ مسایقه برگزار گردید. پس از شاهین نوین تیم های آزادگان و زاگرس حائز رتبه های دوم و سوم گردیدند.

در حاشیه روز پایانی این مسابقات که با برتری یک برصفر شاهین نوین مقابل راگرس همراه شد، محموداحمدی ریاست هیئت فوتبال شهرستان مراتب تقدیر خود را از امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، نیروی انتظامی، اداره آموزش و پرورش، پرسنل اورژانس، هیئت فوتبال و کلیه كساني که هیئت فوتبال را در برگزاری این مسابقات یاری کردند عنوان نمود.

احمدی همچنین اظهار امیدواری کرد با ادامه و گسترش این حمایت ها، هیئت فوتبال چرخ برگزاری رده های سنی مختلف فوتبال را بهتر از قبل به گردش در آورد.

%d8%b4%d8%a7%d9%87%d9%8a%d9%861%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d9%862%d8%b2%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%b3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.