• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
2

هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین (ع) در سومين اقدام خود :
کاروان رهروان راه شهداء در منزل شهید حسین صادقی/طلبه ی شهیدی که با خدا معامله کرد

  • کد خبر : 25299
  • ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء با حضور در منزل طلبه شهید حسین صادقی یاد و نام این شهید را گرامی داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزناتمه نگاران مسجدسليمان کاروان رهروان راه شهداء در سومين حركت فرهنگي خود به منزل طلبه شهید حسین صادقی رفتند. مراسم زیارت عاشواء توسط هیئت فرهنگی مذهبی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء با حضور در منزل طلبه شهید حسین صادقی یاد و نام این شهید را گرامی داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزناتمه نگاران مسجدسليمان کاروان رهروان راه شهداء در سومين حركت فرهنگي خود به منزل طلبه شهید حسین صادقی رفتند.

مراسم زیارت عاشواء توسط هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین (ع) و سخنرانی حجت الاسلام ساری امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) کلگه از جمله برنامه هايي بود كه اجرا شد. در اين مراسم معنوي حجت الاسلام ساری در بخشی از سخنان خود با اشاره به آیات و روایات، مقام شهید را مقامی والا دانست که با اولین قطره خونش گناهانش بخشیده و مشمول لطف خدا می گردد تا جایی که خود نیز شفاعت دیگران را خواهد کرد. وی در ادامه اخلاص، صداقت ودوری از تکبر و ریا را از ویژگی های خاص شهداء دانست که این ویژگی ها روح شهید را آسمانی می کنند… لازم به ذكر است: شهید حسین صادقی فرزند عزت الله در سال ۱۳۴۸در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود. وی پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و راهنمایی به صورت طرحی وارد شرکت نفت شد و پس از مدتی به شهرستان آغاجری مهاجرت کرد و در آنجا مشغول به کار شد. وی سپس وارد حوزه علمیه المهدی (عج) شهرستان مسجدسلیمان و همزمان نیز فعالیت های خود را در سپاه پاسداران آغاز کرد. این شهید والامقام پس از شروع جنگ، حضور در میدان رزم را به کار واشتغالات پشت میزی ترجیح داد و عازم میدان های نبرد شد.

وصيت نامه

در بخشی از وصیت نامه این شهید عزیز آمده است: خواهران حجاب شان را رعایت کنند و به عموم مردم وصیت می کنم انقلاب را دوست داشته باشید وآن را حفظ کنید وپیرو رهبر باشید. وی در بخشی زیبا از وصیت نامه پر رمز و راز خود چنین آورده؛به خانواده ونزدیکانم وصیت میکنم بعد از شهادت من به سپاه وبنیاد شهید ودیگر ارگانها مراجعه نکنید چون من با خدای خود معامله کرده ام نه برای بنده های خدا که اسمم پر آوازه شود.

سرانجام روح بلند این شهید عزیز در سال ۱۳۶۷در منطقه عملیاتی ریشن در کربلای کردستان پرکشید و جسم شریفش در جوار شهیدان فتح الفتوح کلگه آرام گرفت.

img-20161224-wa0000img-20161224-wa0001img-20161224-wa0003

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.