• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني خطاب به اعضاي شوراي شهر: يكي از معيارهاي خوب براي حفظ انسجام تكيه بر قانون است.

  • کد خبر : 2507
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

 نسبت به انتخاب شهردار شهرمان اعضاي شوراي شهر خودشان دانا و با فضيلت هستند. اگر از بنده هم نظر بخواهند كه چه ويژگي شهردار بايد داشته باشد مي گويم اگر قرار است 10 ويژگي داشته باشد يكي از آن ها پاكدستي است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي […]

 نسبت به انتخاب شهردار شهرمان اعضاي شوراي شهر خودشان دانا و با فضيلت هستند. اگر از بنده هم نظر بخواهند كه چه ويژگي شهردار بايد داشته باشد مي گويم اگر قرار است 10 ويژگي داشته باشد يكي از آن ها پاكدستي است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي نماز جمعه مورخ 15/6/92ضمن گرامي داشت دهه كرامت حلول ماه شريف ذيقعده را كه با ميلاد حضرت معصومه(س) شروع و با ميلاد حضرت امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ ادامه خواهد داشت را تبريك گفت ايشان در ادامه به اوضاع سوريه اشاره نمود و گفت: بعضي ها از اوضاع تحليل هاي اشتباه دارند، ما با تحليل هاي غلط نمي توانيم پشت به سوريه كنيم… به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخنان آيت الله مكارم شيرازي گفتند: ايشان انتقاد به جايي نسبت به بعضي عزل و نصب ها در دولت جديد داشتند خصوصاً در وزارت علوم آن كه توسط سرپرست اداره مي شود.و ادامه داد: البته مجلس هم در اين مورد به ميدان آمد و يك قانون را با طرح يك فوريت به تصويب رساند كه به موجب آن سرپرست اختيار عزل و نصب ندارد…

ايشان در ادامه با تشكر از شوراي دوره چهارم عنوان داشتند تا به اينجا خيلي خوب جلو آمدند. ما مي توانيم مثل شوراي قبل در مقابلشان برادري كنيم. اگر احساس كنم انتظاري دارند و بنده بتوانم گره اي باز كنم و در دفاع از حقوق مردم. كوتاهي نخواهم كرد. نماينده ولي فقيه در مسجدسليمان ادامه دادند: من 11 عضو شورا را آدم هاي صالح و درستكاري مي دانم. شورا محل بحث و گفت و گو است وقتي در دل كار برويم خود به خود برش و زاويه ايجاد مي شود. من به گرمي دست اعضاي شورا را مي فشارم و مي گويم يكي از معيارهاي خوب براي حفظ انسجام تكيه بر قانون است. لذا توصيه ام اين است كه خودشان با خودشان خوب باشند. با شهرداري و مسئولان شهر خوب باشند. ما همه بايد با همديگر كار كنيم.

ايشان در ادامه عنوان داشتند در جلسه شوراي اداري شهرستان به دكتر عليار حسيني گفتم 7 ميليارد بدهي شما به سازمان تأمين اجتماعي به چه صورت با 4ميليارد تخفيف مواجه شد. بنده رو زدم به رييس تأمين اجتماعي و ايشان هم پذيرفتند و بعد هم نماينده شهرستان 4 ميليارد اين بدهي را از مسئولين كشوري تخفيف گرفتند و اين بدهي به 3ميليارد تبديل شد. آيا صلاح است كه من با چنين نماينده اي درگير شوم. آيا صلاح است شوراي شهر با امام جمعه با فرماندار درگير شود. اين درگيري ها ديگر جنون است، ديوانگي است، اين ها خيانت است. آن هم در شهري كه بنا به شهادت مسئولان ملي جز گرفتارترين شهرهاي كشور جمهوري اسلامي ايران است. اين يعني خيانت و بي مهري مضاعف. همه بايد خشم خود را فرو ببريم . جواب.تلفن ها را در اسرع وقت بدهيم. من همه حرفم اين است قانون قانون قانون. برادري برادري برادري اتحاد و همدلي…

اما نسبت به انتخاب شهردار شهرمان اعضاي شوراي شهر خودشان دانا و با فضيلت هستند. اگر از بنده هم نظر بخواهند كه چه ويژگي شهردار بايد داشته باشد مي گويم اگر قرار است 10ويژگي داشته باشد يكي از آن ها پاكدستي است. توي شهرداري راه براي دله دزدي فراوان است. همين آقاي مولايي كه من او را آدم پاكدستي مي دانم خانواده اش خوب و مومن هستند… انشالله كه همه با هم دست به دست هم داده و رو به جلو حركت كنيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. حاج آقا شورايي كه روز اول اينگونه يه همديگر پشت پا مي زنند و درگيري بوجود مي آورند چگونه مي توانيم بگوييم… بايد آينده را ديد. همين انتخاب شهردار كه همه منتظر آن هستند نشان خواهد داد شورا شوراي خوبي ست يا…. همه ما منتظريم.

  2. شورا هنوز سرکار نیامده انگار قوانین یادشون رفت سرپرست انتخاب کردند بعد خود شهردار امد.معلوم نیست چی به چی شد

  3. با سلام امید است شورای شهر بدور از گرایشات باندی و گروهی و قومی شهرداری را برگزینند که بتواند به مطالبات مردم پاسخ درستی بدهد و از پتانسیلهای موجود و همراهی امام جمعه شهر که انصافا مورد قبول اقشار مختلف مردم هست استفاده و در وحله اول به زیرساختهای شهر توجه کنند ، خوشبختانه در مسجدسلیمان قابلیتهایی وجود دارد که چنانچه در کنار هم و در جهت هم افزایی از آن بهره مند شوند در مدتی کوتاه شاهد تحولات اساسی در شهر خواهیم بود ، ضمن احترام به تمامی کاندیداهای مورد نظر برای شهرداری ، امید است کسی برای پست شهرداری انتخاب شود که یکی از ویژگی هایش سابقه و تجربیات بالا در شهرداری خصوصا یک کلانشهر بوده باشد تا با نگاهی گسترده تر به مشکلات شهر بنگرد !

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.