• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دیدار با خانواده شهید شبانی
آغاز فعالیت کاروان رهروان راه شهداء توسط هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع) +تصاوير

  • کد خبر : 25032
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) با حضور در منزل خانواده شهید شبانی ضمن عرض تسلیت درگذشت پدر بزرگوار شهید شبانی را تسليت و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) با حضور در منزل خانواده شهید شبانی ضمن عرض تسلیت درگذشت پدر بزرگوار شهید شبانی را تسليت و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و همچنین تسلیت درگذشت پدر گرامی شهید رضا شبانی، پیشرفت، امنیت و استقلال کشور را مرهون تربیت مکتبی شهداء توسط والدین آنان،استقامت خانواده معظم شهداء و از خودگذشتگی و ایثار و نوشیدن شهد شهادت توسط این تربیت یافتگان مکتب حسینی دانست.

وی افزود: به مدد خدای متعال و شجاعت امام امت و جانفشانی یاران گمنام و مظلوم خمینی کبیر، نظام از سخت ترین مراحل و از پیچیده ترین آزمون های ممکن عبور کرد و هم اینک راه سازندگی و تولید علم بر اندیشمندان انقلاب اسلامی بیش از گذشته هموار گردیده و کشور در ریل پیشرفت و تولید قرار گرفته است.

قندعلی در ادامه از برگزاری مراسمات یاد شهداء در قالب کاروان رهروان شهداء توسط هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین علیه السلام خبر داد و افزود: این برنامه مصادف با سال روز آغاز امامت امام عصر (عج) از خانه شهید شبانی شروع شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده هر هفته این کاروان نورانی ضمن هماهنگی با خانواده معظم شهداء با حضور در منزل یکی از شهداء به اجرای برنامه فرهنگی خواهد پرداخت. گفتنی است این برنامه های فرهنگی شامل قرائت قرآن و زیارت عاشوراء، وصیت خوانی شهداء و سخنرانی خواهد بود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شهيد رضا شباني متولد سال 1347 اعزامي از سپاه پاسدارن مسجدسليمان بود كه در تاريخ 1 فروردين سال 1367 به خيل شدا پيوست. وي در بخشي از وصيت نامه خود آورده است: خدا كند زانوهاي مان سست نشود. شهادت چيزي نيست كه نصيب هر كس شود. هر كسي كه شهيد مي شود به كمال رسيده است، شهداي شما نمرده اند بلكه زنده اند…

img-20161210-wa0004img-20161210-wa0001 img-20161210-wa0002 img-20161210-wa0003

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.