• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي :
چرا دولت برای انتقال آب خوزستان نامه محرمانه می زند؟

  • کد خبر : 24950
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علی عسکر ظاهری نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمایندگان خوزستان به بحث انتقال آب اعتراض داشتند و این اعتراض خود را در هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور در مجلس نشان دادند. وی ادامه داد: چه معنایی دارد دولت در حالی ‌که به خوزستانی‌ها قول می‌دهد آب را […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علی عسکر ظاهری نماينده مردم مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمایندگان خوزستان به بحث انتقال آب اعتراض داشتند و این اعتراض خود را در هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور در مجلس نشان دادند. وی ادامه داد: چه معنایی دارد دولت در حالی ‌که به خوزستانی‌ها قول می‌دهد آب را به اصفهان منتقل نکند اما به‌ صورت محرمانه دستور انتقال آب را صادر می‌کند.

عضو كميسيون انرژي مجلس ادامه داد: از رئیس‌جمهور خواستیم تا با او جلسه ای داشته باشیم تا بحث انتقال آب از سرچشمه‌های کارون را به اصفهان بررسی کنیم. وی اضافه کرد:سؤال ما از رئیس‌جمهور این است که اگر هم انتقال آب‌کاری قانونی باشد که نیست اما چرا نامه محرمانه می‌زنند؟

لازم به ذكر است صبح امروز نمایندگان استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری با حضور در جلوی تریبون مانع سخنرانی رئیس جمهور در مجلس شدند که پس از وقفه چند دقیقه ای در این سخنرانی، علی لاریجانی با دخالت در موضوع و درخواست از نمایندگان این تجمع اعتراضی خاتمه یافت.

رهياب

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نماینده ما باید پیگیر مجوز برداشت آب از پشت سدهای شهرستان جهت کشاورزی باشه. هیچ منطقی نیست شهر ما در چند کیلومتری دو سد و دریاچه عظیم، هیچگونه سهمی از آب رودخانه و سدهایش برای کشاورزی و باغداری نداشته باشد ولی چندصد کیلومتر آب را توسط تونلهای عظیم از کوهستان به مناطق کویری منتقل کنند اون هم با بودجه و هزینه ی هنگفت از بیت المال جهت کشاورزی در کویر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.