• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

تیم نفت مسجد سلیمان نایب قهرمان کاراته کشور شد

  • کد خبر : 2495
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۰۱

مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور در روزهای 14و 15 شهریور به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز […]

مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور در روزهای 14و 15 شهریور به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز برگزار شد. تیم نفت مسجدسلیمان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرده بود در رده سنی نونهالان و نوجوانان با کسب 9 مدال شامل دو طلا، سه نقره و چهار برنز پس از تیم میزبان در سکوی دوم قرار گرفت.

نماینده استان خوزستان با وجود شایستگی نتوانست در رده سنی جوانان به مقام‌های قهرمانی دست یابد. در این مسابقات 780 کاراته‌کا از سراسر کشور حضور داشتند که سهم تیم نفت از این میان 42 کاراته‌کا بود. تیم کاراته مردان نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌های مطرح و قدرتمند استان خوزستان است که با بهره مندی از دانش مربی مطرح خود شیهان بهرام آذرپیکان توانسته طی سالیان اخیر عناوین ارزشمندی را در سطح استان و کشور کسب کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.