• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
3

رييس جديد دانشكده سما مسجدسليمان معرفي شد

  • کد خبر : 24829
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر افشون دبير آموزشکده سما استان خوزستان، مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسليمان و اساتید و کارکنان این دانشگاه آیین معارفه و تکریم معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم دکتر سيد محمد موسوي به جاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر افشون دبير آموزشکده سما استان خوزستان، مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسليمان و اساتید و کارکنان این دانشگاه آیین معارفه و تکریم معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم دکتر سيد محمد موسوي به جاي مهندس علي كرمي به عنوان معونت دانشگاه و رييس آموزشكده هاي سما دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان معرفي شد.

در اين آيين دكتر موسوي در بخشي از سخنان خود با تقدير از تلاش هاي مهندس كرمي بر رشد و اعتلای کیفی دانشگاه تاکید و از همکاران اين دانشكده خواست تا دانشگاه را یاری نمایند تا به اهداف کلی واحد که همان توسعه همه جانبه دانشگاه، شهرستان و استان است دست یابیم. لازم به ذكر است سيد محمد موسوي عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان 26 سال سابقه تدريس و فعاليت فرهنگي و 4 سال سابقه معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه مسجدسليمان را در كارنامه خود دارد. وي هم اكنون رييس بسيج اساتيد و مولف كتاب شهيدنامه مسجدسليمان مي باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.