• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

پارک چهار راه بهداری،مستلزم نگاه ویژه شهرداري +تصاوير

  • کد خبر : 24783
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حمزه نجفپور: پارک و فضای سبز به عنوان یک پارامتر مهم در ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین شهروندان در همه شهرها مطرح می باشد. اهمیت آن به حدی هست که در شهرداری های کوچک یک واحد مستقل و در کلانشهرها یک سازمان دراز و طویل مجزا برای این موضوع […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ حمزه نجفپور: پارک و فضای سبز به عنوان یک پارامتر مهم در ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین شهروندان در همه شهرها مطرح می باشد. اهمیت آن به حدی هست که در شهرداری های کوچک یک واحد مستقل و در کلانشهرها یک سازمان دراز و طویل مجزا برای این موضوع در چارت دیده شده است.

اما شوربختانه با وجود تلاش های گسترده طی سالیان گذشته برای بالا بردن نرخ فضای سبز در سطح شهر و راه اندازی بوستان های مختلف به منظور جبران عقب ماندگی ها در این حوزه،هنوز شهرستان مسجدسلیمان با میانگین کشوری فاصله بسیار دارد و با توجه به اهمیت موضوع نگاه ویژه مجموعه شورای شهر و شهرداری را طلب میکند.

با توجه به اهمیت موضوع بهسازی و تجهییز پارک ها در محلات مختلف بعنوان یک درمان کوتاه مدت میتواند در دستور کار متولیان شهرداری قرار بگیرد.برای مثال پارک چهار راه بهداری با وجود قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی مناسب که جمعیت قابل توجهی را تحت پوشش قرار میدهد،از لحاظ سخت افزاری در وضعیت بغرنجی قرار دارد و نیازمند رسیدگی جدی است.

حل مشکل روشنایی،تعمیر و بهسازی حوض های آب،نصب وسایل بازی و نصب ست های ورزشی با وجود علاقمندی بالای جوانان منطقه ،از جمله مواردی هستند که برای احیای دوباره این پارک و بهره بردن از ظرفیت حداکثری این پارک باید در دستور کار شهردار جوان و ساعی شهر و همچنین پرسنل تلاشگر واحد فضای سبز قرار گیرد. امیدوارم در سایه یک برنامه ریزی قوی و منسجم شاهد بهبود وضعیت پارک ها و فضاهای سبز شهرستان و در نهایت افزایش سطح خدمات رفاهی شهروندان و زیبایی شهر باشیم.

img-20161122-wa0000 img-20161122-wa0002

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.