• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني در خطبه هاي نماز جمعه:
از دل محرم و صفر روحيات انقلابي تقويت خواهد شد/ اگر چه از اصل برجام راضي هستيم اما پسا برجام درس عبرتي شد براي همه خواصي كه فكر مي كردند آمريكا عوض شده است/ زندگی بعضی خواص ما سراسر تظاهر است/ مسجدسلیمان معضلات فرهنگی زیادی دارد

  • کد خبر : 24494
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسليت اربعين حسيني گفت: ماه صفر، ماه مقاومت و ايستادگي احرار و آزادگان است. آزادگاني همچون حضرت زينب(س) و امام حسين(ع) كه به دشمن نه گفتند… وي ادامه داد: براي هيچ كدام از ائمه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسليت اربعين حسيني گفت: ماه صفر، ماه مقاومت و ايستادگي احرار و آزادگان است. آزادگاني همچون حضرت زينب(س) و امام حسين(ع) كه به دشمن نه گفتند… وي ادامه داد: براي هيچ كدام از ائمه اربعين نگرفتند به جز امام حسين(ع) كه اين نشان از اهميت كار و پيروي از راه امام حسين(ع) دارد… وي در بخش ديگري از سخنان خود توجه به روضه هاي خانگي را بسيار مهم دانست و گفت: فرهنگ روضه هاي خانگي در شهرمان خوب جا افتاده است و انشالله از دل اين روضه ها فردا سرمايه داران و خيرين خوبي برخواهد خواست. وي با بيان اين كه از دل محرم و صفر روحيات انقلابي تقويت خواهد شد كه نمونه آن را در 13 آبان امسال روز ملي مبارزه با استكبار ديديم … خطيب نماز جمعه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بد عهدي آمريكايي ها گفت: بد عهدي آمريكايي ها را در بحث برجام ديديم اگر چه از اصل برجام راضي هستيم اما پسا برجام درس عبرتي شد براي همه خواصي كه فكر مي كردند آمريكا عوض شده است. چيزي كه ما را ناراحت مي كند اصل برجام نيست اين است كه ما اشتباهاتي داشتيم  چرا كه نمي بايست يكجا با آمريكا معامله مي كرديم بلكه مي بايست گام به گام پيش مي رفتيم…

نماینده ولي فقیه در شهرستان اضافه کرد: وظیفه ماست که در نماز جمعه به دفاع از مردم مظلوم مسجدسلیمان فریاد بزنیم و انتقاد کنیم از یک سری خواص که بار و سرمایه خود را در مسجدسلیمان بستند و در شهرهای دیگر و خارج از کشور خرج می کنند و در فضای مجازی دم از قوم بازی و ایل بازی می زنند و اگر این ها دغدغه شهر را دارند پول های خود را بفرستند تا در مسجدسلیمان برای اشتغال جوانان کارخانه تاسیس کنند.

وي با اشاره به هفته فرهنگ عمومی اذعان داشت: مقوله فرهنگ عمومی بسیار مهم است و برای این است که من سال ها می گویم کاری با عزل و نصب ها و انتخابات ندارم چون مسجدسلیمان معضلات فرهنگی زیادی دارد و همه دیگر فرهنگ سازان مثل دانشجویان و ورزشکاران و… دست به دست می دهیم تا معضلات فرهنگی ایل و قوم مان را درمان کنیم، در مسجدسلیمان خرده سرقت ها و ناهنجاری ها زیاد زبان زد است و این مسائل در شان ایل و تبار با اصالت و با پیشینه ما نیست.

وی در رابطه با مشکلات فرهنگی شهر گفت: هفته گذشته یک خانم دکتر سیده که خانواده شهید مدافع  حرم هستند  و در شهر ما غریب است را کتک می زنند و مورد هتک حرمت قرار می دهند. وی ادامه داد: از نیروی انتظامی, فرمانداری و دادستان مسجدسلیمان مي خواهم كه با جديت با چنين مواردي برخورد كنند. این ها مشکلات فرهنگی است و در چنین مسائلی عمل مسئولین مهم است. ما مسئولان شهر باید به عنوان مدعی العموم با این اشخاص برخورد کنیم.

وی ادامه داد: شهر ما مرده پرست است و در وطن باید عشق عملی باشد و این را در کارخانه و با برپایی دانشگاه و راه سازی باید ببینیم نه این که با برپایی کمپین در فضای مجازی کسانی که هیچ وجود خارجی هم در مسجدسلیمان ندارند و فقط خودشان را مطرح می کنند و زندگی بعضی خواص ما فقط سراسر تظاهر است و وظیفه دارم پای فرهنگ مان بایستیم که ریشه پسرفت مسجدسلیمان همین ها هستند.

حجت الاسلام امینی در  بخش ديگري از سخنان خود خطاب به شهردار مسجدسليمان گفت: مردم ناراحتند، ماهها صبر و سكوت كردم، مردم از برخی معاونین شهردارخصوصا يكي از آنان كه احساس مي كنم روحيه جاه طلبي در او زياد است  گلایه های زیادی دارند و از شورای شهر می خواهیم نظارت ش بر شهرداری را بیشتر کند.وي ادامه داد: ديشب يكي از مادران شهدا با من تماس گرفتند كه كارگران شهرداري در گلزار شهداي كلگه و چهاربيشه را برداشتند، بعد براي من عكس فرستادند كه مادران شهدا دارند خاك هاي انباشته شده بر روي قبر عزيزانشان را با دست جمع مي كنند…اين چيزها را اگر شهردار محترم بداند كه خيلي بد است و اگر هم نمي داند شوراي شهر نظارتش را بيشتر كند. بنده هم به عنوان يك حامي و پشتيبان دست به سينه در خدمت شان هستم. در اواخر سال اقتصاد مقاومتي كه دو انتخاب مهم پيش روي ماست اجازه ندهيم شهر به التهاب كشيده شود…

تصاویری به دست مان رسیده که شبانه در مکان های نامناسبی از شهر دکه می سازند. اهالی منطقه هشت بنگله نسبت به وضعیت محله شان اعتراض دارند و انتظار داریم شورای شهر به این گزارش ها توجه کند.

وی اظهار داشت: یکي از  شهروندان انتقاد کرده که یکی از اعضا شورا خودش حقوق چند میلیونی  در فلان مجموعه دارد و برادرش هم که به صورت  روزمزد  کار می کرده  را  قراردادی کرده در حالی که پرسنل روزمزد  11 ماه حقوق نگرفته اند.

امام جمعه مسجدسلیمان در رابطه با مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: مشکل اقتصاد ما از داخل است وقتی یک داعشی نمی تواند وارد کشور ما شود چگونه تریلی های کالای قاچاق در روز روشن وارد کشور می شوند؟ مشکل اقتصاد ما فساد ساختاری بانک ها و حقوق ها و املاک نجومی است.

وي با بيان اين كه در آستانه دو انتخابات مهم هستيم گفت: انتظار داريم مردم با دقت انتخاب كنند قوم دوستي داشته باشند اما قوم گرا نباشند به سخنان خود پايان داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.