• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

بختياري زاده تلفني اخراج شد/ بختياري زاده: می‌خواهند این باشگاه را به نابودی بکشانند

  • کد خبر : 24484
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنيده ها حاكي از آن است سهراب بختياري زاده از نفت مسجدسليمان اخراج شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در پي كسب نتايج ضعيف و عدم نتيجه گيري بختياري زاده در تيم نفت و همچنين تشديد اعتراض هواداران، گويا هيئت مديره اين تيم تصميم به تغييرات در كادر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنيده ها حاكي از آن است سهراب بختياري زاده از نفت مسجدسليمان اخراج شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در پي كسب نتايج ضعيف و عدم نتيجه گيري بختياري زاده در تيم نفت و همچنين تشديد اعتراض هواداران، گويا هيئت مديره اين تيم تصميم به تغييرات در كادر فني نفت گرفته است. اما آن چه براي مردم اهميت دارد انتخاب جايگزين بختياري زاده است كه اميدواريم مسئولين نفت و در رأس آنان مديرعامل اين تيم با انتخاب فردي كه هم از لحاظ فني و هم اين كه باعث آشتي هواداران با اين تيم شود از سقوط تيم فوتيال نفت مسجدسليمان به دسته پايين تر جلوگيري كند.

سهراب بختياري زاده با تاييد خبر اخراج خود گفت: روز گذشته با من تماس گرفتند و به صورت شفاهی از طرف مدیریت باشگاه به من اعلام کردند که اخراج شده‌ام و در تمرینات تیم حاضر نشوم. من از مسئولان باشگاه خواستم اخراج من را به صورت کتبی به من ابلاغ کنند اما مسئولان باشگاه گفتند چنین کاری نمی‌کنیم و شما اخراج هستید.

وی افزود: باید به حال این فوتبال تأسف خورد که با آبرو و شخصیت یک مربی این گونه بازی می‌کنند. متأسفانه مدیریت باشگاه خواسته‌‌های غیر حرفه‌ای از من داشت. ظاهراً ایشان اصلاً به دنبال اداره باشگاه به صورت حرفه‌ای نبوده و نیست و فقط اهداف خودش را دنبال می‌کند. در تیمی که همه بازیکنانش قرارداد یک‌ساله دارند آیا می‌توان از مربی انتظار برنامه‌ریزی داشت؟ بازیکنان زیر 23 سال و زیر 30 سال ما همگی قرارداد یک ساله دارند.

بختیاری‌زاده در مورد این که علت اخراج ممکن است نتایج تیم باشد، گفت: در ابتدای فصل و در زمان آماده‌سازی تیم هیچ کس حتی جواب تلفن من را هم نمی‌داد اما اکنون اگر بحث نتیجه‌گیری باشد اصلاً درست نیست باشگاهی که پاسخ سرمربی‌اش را در فصل آماده‌سازی نمی‌دهد چگونه انتظار نتیجه دارد. وی افزود:‌معاون مدیرعامل با من تماس می‌گیرد و می‌گوید به سودت است که با ما تعامل داشته باشید این چه ادبیاتی است؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد این که در برنامه لیگ یک صحبت از تحمیل بازیکن خودش کرده، گفت: بله. مدیریت باشگاه می‌خواست به ما بازیکن تحمیل کند. مدیریت باشگاه می‌خواست در کادر فنی نفر داشته باشد و من از نظر حرفه‌ای کار خودم را انجام داده‌ام اما ظاهراً برخی می‌خواهند این باشگاه را به نابودی بکشانند. من مشکلی با اخراج ندارم اما نمی‌دانم چرا نامه اخراجم را نمی‌دهند.

 گزارش تكميلي متعاقبا منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. فقط بهروز مکوندی  یا یه مربی, باتجربه در غیر  اینصورت   معلوم میشه  میخواین  تیم نابود کنید ما منتظریع مربی با تجربه  هستیم    چنان یه مربی  بد وبی تحربه وارد تیم کتید معلومه  که قصد دارین این تیم نابود بشه

  2. ازنظرمامدیران بی لیاقت بایداخراج میشدن بعدسهراب اخراج میشد اینجوری صورت مسئله پاک کردنه نه حل کردن مئله

  3. فقط بهروز خان…..یا خدا خودت کمک کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.