• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف ۱۷۰۰گرم تریاک/ بازداشت عامل هتک حیثیت در فضاي مجازي

  • کد خبر : 24267
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فروشنده مواد مخدر، کشف 1700گرم تریاک و دستگیری عامل هتک حیثیت در شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این اخبار گفت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر یک نفر از عاملین اصلی توزیع مواد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فروشنده مواد مخدر، کشف 1700گرم تریاک و دستگیری عامل هتک حیثیت در شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این اخبار گفت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر یک نفر از عاملین اصلی توزیع مواد مخدر در شهرستان شناسایی و دستگیر شد. این مقام انتظامی در ادامه گفت: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی موفق به شناسایی احدی از فروشندگان اصلی مواد افیونی در شهرستان شده و در یک عملیات منسجم پلیس، متهم را در حال فروش دستگیر و مقدار ۱۷۰۰ گرم تریاک را از وی کشف و ضبط نموده و جولانگاه سوداگران مرگ و عاملین اغفال جوانان را نا امن نمودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از مقام محترم قضایی در صدور مجوز قانونی در برخورد با عاملین توزیع مواد افیونی و صدور قرار مناسب برای متهم خاطر نشان کرد: شایسته است شهروندان گرامی هر نوع خبر در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در محلات خود را سریعاً با پلیس و پلیس مبارزه با موادمخدر در میان گذاشته و همچتین در مراودات فرزندان خود با دوستان نهایت دقت را داشته و آمد و شد آنها را کنترل نمایند. فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بخش ديگري از سخنان خود همچنين از دستگیری عامل هتک حیثیت در شهرستان خبر داد. وي ادامه داد: در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر سوء استفاده از تصاویر وی و ساخت پروفایل جدید در شبکه های اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت. این مقام انتظامی در ادامه گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان با استفاده از شگردهای خاص فنی و پلیسی توانستند در سریع ترین زمان ممکن متهم را شناسایی و با اخذ دستور قضایی، با ورود به مخفی گاه وی را دستگیر نمایند. وی افزود: متهم در بازجویی های پلیسی و با توجه به ادله ودیجیتال مکشوفه به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از این عمل مجرمانه را انتقام و خصومت شخصی از فرد شاکیه عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از قوه قضاییه در برخورد قانونی با متهم و صدور قرار مناسب خاطر نشان کرد: شایسته است شهروندان گرامی به هیچ وجه عکس های شخصی خود را در گروه های شبکه های اجتماعی، تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند، چرا که ممکن است افراد فرصت طلب به واسطه رابطه کاری یا دوستی موجبات جلب اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویر آن ها نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. جای بسی تشکر دارد

  2. درود بر دکتر علی حسینی فرمانده توانای منطقه انتظامی مسجدسلیمان.

  3. بالاخره مسجدسلیمان،،،،،، یک نیروی فعال و زنده که بدون پارتی و آشنا بازی کار مردم رو پیگیری کنه و حافظ صلح و امنیت برای شهر پیدا شد،،،،،،،، انشالا اجر دنیوی و اخروی رو از خداوند متعال دریافت میکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.