• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
0

محسن رضایی:
دنيا آماده به زنجير كشاندن ديوانه هاي وحشي عامل جنایت صنعا باشد

  • کد خبر : 24195
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به كشتار حدود هشتصد تن در كشور يمن واكنش نشان داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصي اينستاگرام خود نوشت: در عاشوراي صنعا، هشتصد تن به خاك و خون كشيده شدند. اين واقعه نسل كشي يك […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به كشتار حدود هشتصد تن در كشور يمن واكنش نشان داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصي اينستاگرام خود نوشت:

در عاشوراي صنعا، هشتصد تن به خاك و خون كشيده شدند. اين واقعه نسل كشي يك ملت بزرگ و با تمدن به دست ديوانگان از زنجير رسته شده است كه همه ملل جهان را بايد به چاره جويي وادار كند. در اين مقطع حساس است كه نهادهاي بين المللي مانند سازمان ملل متحد و دادگاه كيفري بين المللي بايد از خواب غفلت بيدار شده و عينك تبعيض نژادي را از چشم بردارند.

مسئولان ما در ايران نيز بايد به جاي موضع گيري صرف، با اقدامات ديپلماتيك در سازمان ملل و شوراي امنيت و تماس با كشورها، به سازمان دهي بين المللي بپردازند.ملت هاي دنيا بايد آماده به زنجير كشاندن اين ديوانه هاي وحشي و گرفتن سلاح هاي بسيار پيشرفته آمريكايي از دست آنان باشند وگرنه در آينده شاهد جنايات بزرگ تري خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.