• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

مسجدسلیمان، چشم‌ انتظار فاینانس سال آینده برای حل مشکل فاضلاب

  • کد خبر : 24042
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در بخش فاضلاب این شهرستان تاکنون هیچ عملیات اجرایی صورت نگرفته و مشکلات این بخش‌ها همچنان پابرجا است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از تابناک، علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان اظهار کرد: مسجدسلیمان اساساً شبکه فاضلاب ندارد و این مسأله باعث می‌شود تا مردم با مشکلات فراوانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در بخش فاضلاب این شهرستان تاکنون هیچ عملیات اجرایی صورت نگرفته و مشکلات این بخش‌ها همچنان پابرجا است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از تابناک، علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان اظهار کرد: مسجدسلیمان اساساً شبکه فاضلاب ندارد و این مسأله باعث می‌شود تا مردم با مشکلات فراوانی مواجه شوند. وی افزود: دفع فاضلاب در مسجدسلیمان به صورت سنتی انچام می‌گیرد و این مسأله مشکلات بهداشتی را برای مردم شهرستان رقم می‌زند. گرویی با بیان این نکته که در بحث فاضلاب مسجدسلیمان تاکنون هیچ کار عملیاتی انچام نگرفته است عنوان کرد: قرار است در سال آینده از طریق فاینانس پروژه فاضلاب مسجدسلیمان عملیاتی شود و در این زمینه با سرمایه‌گذار نیز صحبت‌هایی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با احداث شبکه جدید فاضلاب در مسجدسلیمان، مشکلات وجود آمده در این زمینه برای مردم حل شود. فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به افزایش پایداری آب مورد نیاز مردم در مسجدسلیمان عنوان کرد: تا یک ماه آینده 47 کیلومتر شبکه جدید جایگزین شبکه آب قدیمی مسجدسلیمان می‌شود تا 70 درصد از آب شهر پایدار شود.

وی افزود: از ابتدای این دولت تنها 30 درصد آب مردم در شهرستان پایدار بود اما اکنون این میزان به 70 درصد رسیده است. گرویی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا یک سال آینده، تمام آب مورد نیاز مردم در مسجدسلیمان پایدار شود و مشکل آب در این منطقه برای همیشه حل شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.