• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

دكتر جليلي: دولت احمدي نژاد مي خواست ديگران را با خود هماهنگ كند

  • کد خبر : 2400
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۵۰

ویژگی دولت های احمدی نژاد این بود که با سایر قوا تعامل نداشت زیرا دولت نهم و دهم یا به عبارت دیگردولت های قدرتمند خودشان را ازدیگران بی نیاز می بینند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی، عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: ویژگی دولت های احمدی نژاد این بود […]

ویژگی دولت های احمدی نژاد این بود که با سایر قوا تعامل نداشت زیرا دولت نهم و دهم یا به عبارت دیگردولت های قدرتمند خودشان را ازدیگران بی نیاز می بینند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی، عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: ویژگی دولت های احمدی نژاد این بود که با سایر قوا تعامل نداشت زیرا دولت نهم و دهم یا به عبارت دیگردولت های قدرتمند خودشان را ازدیگران بی نیاز می بینند.

وی افزود: معمولاً دولت هایی که رویکردشان تشکیل دولت های پرقدرت است وقتی خط و مشی خودشان را انتخاب می کنند به دنبال دولت منسجمی  هستند که خود را از تعامل باسایر قوا بی نیاز می بینند زیرا به گونه ای به قدرت درونی دولت متکی می شوند که خودشان را از هماهنگی با دیگران بی نیاز می بینند از این رو با مجلس، قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری و تقابل پیدا می کند ویژگی دولت های قدرتمند اینگونه است که امری طبیعی است.

نماینده مردم مسجد سلیمان ادامه داد:دولت های قدرتمند به جای تعامل با دیگر قوا و دستگاه ها به دنبال دخالت درکار آنهاست و می خواهند دیگران رابا خود همراه کنند اما چون عمردولتها کوتاه است نمی تواند به اهداف خود دست پیداکنند.

وی افزود: دولت یازدهم هم باید توجه داشته باشد که تشکیل یک دولت قدرتمند به معنای یک دولت هماهنگ با هم ،نباید مانع ایجاد ارتباط با سایر قوا شود بنابراین خطای دولت نهم و دهم رانباید دولت یازدهم تکرارکند که افراد حتما باید با دولت هماهنگ باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.