• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

مراسم استقبال از ماه محرم در مصلی نماز جمعه برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 23915
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مراسم استقبال از ماه محرم توسط هیئت مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) و همکاری اداره آموزش و پروش مسجدسلیمان در مصلی نماز جمعه برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی به اهمیت مراسمات عزای سید الشهداء […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مراسم استقبال از ماه محرم توسط هیئت مذهبی رقیه بنت الحسین (ع) و همکاری اداره آموزش و پروش مسجدسلیمان در مصلی نماز جمعه برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی به اهمیت مراسمات عزای سید الشهداء (ع) پرداخت و گفت: واقعه کربلا متعلق به یک نسل و یا عصر خاص نیست بلکه اجتماعات بشری در همه ی ادوار به نوعی باید از عاشورا درس زندگی با عزت و ایستادگی در راه خدا بگیرند.
وی افزود: نسل جوان ونوجوان ما با تاسی از قاسم بن الحسن ها در رکاب ولایت حماسه ها آفریده اند ونمونه ی از آن حماسه ها را شهید بهنام محمدی ها در شهر هزار شهیدمسجدسلیمان رقم زدند.
در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت (ع ) به مرثیه و نوحه خوانی به زبان شیرین بختیاری پرداختند وبه استقبال ماه محرم رفتند.
گفتنی است هیئت فرهنگی ، مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین( ع) با همکاری آموزش و پرورش، شرکت نفت، شهرداری، دفتر امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی برای اولین با این مراسم باشکوه را اجرا کردند.

img-20161001-wa0030img-20161001-wa0028img-20161001-wa0029img-20161001-wa0031

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.