• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
1

زمانپور،عضو شوراي شهر مسجدسليمان: من براي آينده نگرانم/ شوراي شهر 16 آيتم را براي انتخاب شهردار ترسيم نموده است

  • کد خبر : 2369
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

شوراي شهر 16 آيتم را براي انتخاب شهردار ترسيم نموده است كه به زودي آن 16 مورد را در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد/ قرار بر اين بود كه از روز اول صداقت و برادري حاكم باشد به همين دليل تشخيص داديم رأي گيري انجام شود و نتيجه هر چه بود در روز تحليف […]

شوراي شهر 16 آيتم را براي انتخاب شهردار ترسيم نموده است كه به زودي آن 16 مورد را در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد/ قرار بر اين بود كه از روز اول صداقت و برادري حاكم باشد به همين دليل تشخيص داديم رأي گيري انجام شود و نتيجه هر چه بود در روز تحليف نيز به آن پايبند باشيم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه صبح امروز مراسم تحليف اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان پس از رأي گيري و انتخاب حسن كاظمي نيابه عنوان رييس شوراي شهر، محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان به اين مسئله واكنش شديد نشان داد. پس از پايان جلسه وي در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شركت و از دلايل ناراحتي خود گفت:

زمانپور در پاسخ به سؤال خبرنگار ما كه از علل عصبانيت او پرسيده بود گفت: واقعيت اين است كه من از آينده نگرانم. ما طي چند روز گذشته بالغ بر 100 ساعت نشست داشتيم. در جلسه روز جمعه از ساعت 9 تا 2 بامداد بحث و بررسي كرديم و از آنجايي كه در آن جلسه يكي از اعضاي شورا حضور نداشت به احترام او مجدداًدر روز شنبه از ساعت 1 تا 8 بعدازظهر با حضور تمامي اعضاي شوراي شهر جلسه ي ديگري را برگزار نموديم. قرار بر اين بود كه از روز اول صداقت و برادري حاكم باشد به همين دليل تشخيص داديم رأي گيري انجام شود و نتيجه هر چه بود در روز تحليف نيز به آن پايبند باشيم.

در آن جلسه اعضاي شوراي شهر از آقاي باراني خواستند با توجه به سوابقي كه دارد براي رياست شورا كانديد شود و در نهايت آقايان منوچهر باراني و حسن كاظمي نيا براي رياست شورا اعلام آمادگي كردند كه پس از رأي گيري منوچهر باراني با 6 رأي به عنوان رييس و سهراب شيخ رباط نيز به عنوان نايب رييس انتخاب گرديدند كه صورت جلسه آن نيز موجود است. لازم به ذكر است كه بنده به عنوان نايب رييس كانديد شده بودم اما در آن جلسه من 5 رأي و آقاي شيخ رباط 6 رآي كسب نموديم به همين دليل من در جلسه امروز براي نايب رييسي كانديد نشدم. وي ادامه داد: آنروز پس از رأي گيري تمامي اعضاء ضمن تبريك به آقاي باراني براي ايشان آرزوي موفقيت كردند. زمانپور گفت: اگر ما به بيعت خودمان از همين روز اول پايبند نباشيم واي به حال مردمي كه قرار است ما نماينده آنان باشيم. زمانپور در ادامه سخنان خود در ارتباط با انتخاب شهردار گفت: شوراي شهر 16 آيتم را براي انتخاب شهردار ترسيم نموده است كه به زودي آن 16 مورد را در اختيار رسانه ها قرار خواهم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. رای نشد زور.زور جواب نداد شکایت.بالاخره بعضی اقایان باید حرف خود را به کرسی بنشانند. به زودی عضو علي البدل به جمع شورا اضاف میشه منتظر باشیم .سالی که نکوست جوجه ها را اخر دیگ به دیگ میگه بوت میاد.
    این میشه نتیجه قوم گرایی و طایفه بازی

  2. در جواب غریبه :کیا قوم گرایی کردن ؟ خوابی مگه ؟یک بار دیگه متن رو بخون گیر نده به ایرج بارانی !!

  3. اقا محسن2 من بیدارم تو خودتو زدی به خواب.شورایی که روز اول این بشه وای به حال ما تا چهار سال دیگه.عضو علی البدل میاد تو دور بعد نگون نگفتم.احساسی رفتار کردن دیگه کافیه.بابا چشم ها را باز کنید چشم ها را باید شست.

  4. درود بر محمد رضا زمانپور… بازم شما

  5. آقاي زمانپور خدا خيرت بدهد. من با اصل اين اتفاق و اين دور زدن ها كه شما مقابل آن ايستاديد مشكل دارم. چنين رفتارهايي هرگز و از جانب هيچكس پسنديده نبوده و نخواهد بود. نه اين كه بخواهم از آقاي باراني دفاع كنم چرا كه من به عملكر 6 سال گذشته ايشان هم انتقاد دارم. اما اعضاي شوراي شهر با كاري كه كردند ايشان را نزد مردم بالا كشاندند. به هر حال كار شما قابل تقدير بود. انشالله در ادامه راه روش شما با توجه به شرايط تغيير نكند . موفق باشيد.

  6. من هم خبر رو شنيدم. انتظار نداشتيم روز اول اينجووري آغاز بشه. خدا رحم كند

  7. خداییش دلم گرفت اخرش انشالله خیر است.شاید این اختلاف باعث بشه اقایان به خودشون بیان و مردم را ناامید نکنند.من خودم باورم نشد ولی شما باور کنید

  8. حالا اول راهن آقایان شورا…!!! بذار بگذره نیگا کنین چقد پشیمون میشن که اومدن.

  9. با سلام به همه اعضای محترم شورای شهر و تبریک به آقایان کاظمی و شیخ رباط ریسس و نایب رییس منتخب ، از اینکه در جلسات شورا مواردی پیش بیاید که موجب مناقشه شود کاملا طبیعی ست و اگر نباشد شائبه انگیز است ! از وجود دسته بندیها در شورا ابدا نباید بیمناک بود ، این اتفاق خوبی ست که موجب تضارب قابلیت ها و نهایتا سرعت در انجام کارها میشود بشرط آنکه اعضای شورا ضمن پایداری و پافشاری به نظرات به حق خویش صداقت داشته باشند ، طبق شنیده ها برخی از اعضا به شخص خاصی وعده ی رای داده بودند برای ریاست شورا اما در عمل به کس دیگری رای دادند این عمل بسیار زشت است چقدر خوب است اعضای شورا که الحمدوالله اکثرا تحصیل کرده و همه به لر بودن و صادق بودنشان افتخار میکنند در عمل خلاف آنرا ثابت نکنند نمایندگانی که با خودشان صادق نباشند چگونه میخواهند با مردم صادق باشند و به آنان خدمت کنند ، خداوند به آنان بینش و توفیق عطا کند تا پس از چهار سال بتوانند با گردنی افراشته و دلی آرام در شهر ظاهر شوند آمین

  10. با سلام و خسته نباشید .

    زمان اعلام نتیجه آرای شورای شهر اسامی برخی دوستان توجهم را جلب کرد و پیش بینی میکردم برادرانی که از اداره یک کلاس کوچک محرومند چطور سکاندار یک شهر می شوند … بماند … از قدیم گفته اند از ماست که برماست . شعری تقدیم به کسانی که حالا حالاها باید از این ناهماهنگی ها در شورای شهر دادو فغان برآرند .
    …. گه ملحد و گه دهری و کافر باشد گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد باید بچشد عذاب تنهایی را مردی که ز عصر خود فراتر باشد …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.