• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

دادستان عمومی و انقلاب اندیکا خبر داد:
شناسایی و دستگیری فرد خاطی آتش‌‌سوزی مراتع چلو

  • کد خبر : 23664
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

باشگاه روزنامه نگاارن مسجدسليمان- دادستان عمومی و انقلاب اندیکا گفت: فرد خاطی آتش‌سوزی مراتع چلو شناسایی و دستگیر شد. محمد علی جلالی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عامل آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه چلو اندیکا دستگیر شد. وی با بیان این که در این آتش‌سوزی که در ماه گذشته رخ داد 80 هکتار از این […]

باشگاه روزنامه نگاارن مسجدسليمان- دادستان عمومی و انقلاب اندیکا گفت: فرد خاطی آتش‌سوزی مراتع چلو شناسایی و دستگیر شد. محمد علی جلالی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عامل آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه چلو اندیکا دستگیر شد. وی با بیان این که در این آتش‌سوزی که در ماه گذشته رخ داد 80 هکتار از این منطقه در آتش سوخت افزود: با انجام این اقدام، محیط‌زیست و تعدادی از اهالی این منطقه با نوشتن شکایت خواستار پیگیری این موضوع و مشخص شدن نتیجه شدند. دادستان عمومی و انقلاب اندیکا اضافه کرد: با توجه به این طرح شکایت، اقدامات و تحقیقات جهت مشخص شدن دلایل آتش‌سوزی آغاز شد.

جلالی‌نژاد با بیان این که عامل این آتش‌سوزی پس از دستگیری روانه زندان شد تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که محیط زیست دارد در صورت مواجه با چنین موردی به صورت جدی پیگیری و اقدامات برای برخورد با متخلفان صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام به نظر من شخص خاطي را روانه‌ي زندان كردن زياد هم مهم نبود، بهتر بود دادستان محترم حكم ايشان را به كاشتن درخت و حفاظت ازآن صادر مي كرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.