• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

رئیس اداره دامپزشکی اندیکا:
فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی در شهرستان اندیکا آغاز شد

  • کد خبر : 23617
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا از آغاز فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از  اندیکانیوز، رضا سلطانی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به نزدیک بودن ورود عشایر حداقل ۷ استان به استان خوزستان،بروز بیماری تب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا از آغاز فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از  اندیکانیوز، رضا سلطانی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به نزدیک بودن ورود عشایر حداقل ۷ استان به استان خوزستان،بروز بیماری تب برفکی در دامهای سنگین(گاو و گوساله) امری قطعی و حتمی به نظر میرسد ، لذا برای پیشگیری در این زمینه فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی از چند روز گذشته در سطح شهرستان شروع شده است.

وی در ادامه افزود: شروع فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی گاو و گوساله شهرستان با همکاری همزمان اکیپهای بخش دولتی و خصوصی بصورت بهادار(به ازای هر رأس ۳۰۰۰ تومان) برابر اعلام سازمان دامپزشکی مورخ ۹۵/۶/۱۵ به مدت ۲۵ روز کاری به حالت اجراء درآمده است.

سلطانی در پایان افزود: خواهشمند است دامداران محترم شهرستان همکاری لازم و کافی با اکیپ های بخش خصوصی و دولتی را دراین زمینه داشته باشند تا از خسارات احتمالی بیماری جلوگیری به عمل آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.