• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

اطلاعیه استخدام فاز اول کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 23610
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه از بین افراد بومی ساکن شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل (که شرح کامل بومی در دفترچه ازمون امده است) اقدام نماید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه از بین افراد بومی ساکن شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل (که شرح کامل بومی در دفترچه ازمون امده است) اقدام نماید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  از آنجا که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از تاریخ1395.7.3به مدت ده روز و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لذا متقاضیان جهت اطلاع از شرایط استخدام می توانید به سایت سازمان سنجش و یا شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان به آدرس:(www.sanjesh.org) و (www.kalco.ir) مراجعه نمایند. در ضمن اطلاعیه و شرح کامل شرایط ازمون در روزنامه ها و سایت های محلی و اینستاگرام شرکت آلومینیوم (masjedsoleiman-kalco) قابل دسترس می باشد.

جزييات بزودي منتشر مي شود

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. با سلام خدمت عموم همشهریان عزیز

    امیدواریم همه نیروها بومی شهرستان باشند و کلیه دستگاه ها موظفند به این مهم توجه کنند. در زیر شرایط بومی که برای آزمون شرکت فولاد شهرستان دزفول وضع کردند رو جهت اطلاع برای شما میذارم امیدواریم که مسئولان شهرستان مسجدسلیمان هم به این شکل با قدرت و غیرت اجازه ندهند حق جوانان مظلوم مسجدسلیمان که بیکارترین شهرستان کشور است خورده بشه و نیرو از شهرهای دیگر بیاورند:

    توضیحات مهم آزمون استخدامی شرکت فولاد دزفول :
    ۱-متقاضیان دیپلم حتما باید بومی شهرستان دزفول باشند. بومی به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
    ۱- ۱- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، شهرستان دزفول باشد.
    ۲- ۱- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی(ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در شهرستان دزفول.
    ۳-۱- داوطلب حداقل به مدت ۳ سال منتهی به تاریخ ۲۰/۰۵/۹۵ در شهرستان دزفول سکونت داشته باشد و به تایید شورای شهرستان دزفول بومی محسوب شود. در صورت قبولی در آزمون کتبی، ارائه مدارک مثبته درخصوص سکونت در شهرستان دزفول الزامی است. لذا چنانچه در بررسی ها و یا در مرحله گزینش عدم سکونت داوطلب در مدت قید شده در شهرستان دزفول محرز شود کتمان حقیقت تلقی شده و موضوع جذب وی لغو می شود و حق هرگونه اعتراضی از داوطلب سلب می گردد.
    ۲- متقاضیان فوق دیپلم و لیسانس حتما باید بومی استان خوزستان باشند. (بومیان شهرستان دزفول در اولویت ویژه قراردارند)
    ۳- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع فولاد روهینا جنوب که حداقل ۱سال در این مجتمع‌ مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به کارفرما رسیده باشد در اولویت قراردارند.

  2. در شرایط آزمون فولاد دزفول روی سکونت شخص در شهرستان تاکید شده است. چون میدونند که چنانچه افراد متولد شهرستان باشند اما ساکن شهرهای دیگه باشند تمام درآمدی که پس از اشتغال بدست می آورند انتقال داده خواهد شد به شهرهای دیگه و سبب رونق شهر مذکور نمیشه. 
    پس برای مسجدسلیمان هم باید یکی شرایط استخدام احراز سکونت افراد در شهرستان مسجدسلیمان باشه تا سرمایه های حاصله به بیرون از شهر انتقال داده نشود و موجب رونق شهربشه. خواهشمند است در این خصوص به ارگانها و سازمانهای مربوطه اطلاع رسانی کنید. 

  3. لک الحمد لک الحمد ،الهی شکر امیدواریم تبعیض و قوم گرایی و توصیه پذیری نباشد استخدام تا هر کس به حق خود برسد.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید

    امیدوارم قوم گرایی نباشه چون همین قوم گرایی ما رو به شهر اخرین ها تبدیل کرده.جوانان این شهر خیلی خیلی نیاز مند کمک هستند و مسيولین بدونن اه خیلی پشت سرشونه اگه ذره ای بخوان حق رو نا حق کنن

  5. چون اين شرکت در محدوده ی مسجد سليمان و لالی هست پس بايد از اين دو شهرستان باشند ،دود و آلودگيشو ما بخوريم ولی حقوقشو کسى ديگه ببره!؟!!!!

  6. ای کاش استخدامی شرایط سنی نداشت من الان سی سالمه و بیکارم الان باید چکار کنم با مدرک لیسانس تاکسی کار نیکنم

  7. از جناب آقای سعیدخان مردای تقاضا داریم از طریق ارتباطاتشون پیگیر بشن که چرا نتایج رو این همه دیر اعلام کردن؟؟؟طبق خبری که همین سایت پوشش داد از قول مدیرعامل محترم قرار براین بود که نتایج رو تا نیمه اول دی ماه اعلام کنن ولی الان رسیدیم به انتهای نیمه دوم دی ماه ولی هنوز نتایج اعلام نشدن؟؟؟حداقل نتایج رو اعلام کنند که ملت تکلیفشون رو بدونن…نهایتاً مراحل جذب رو میذارن واسه اون ور سال…ولی اینجوری کلی آدم معطل اعلام نتیجه هستن…از آقای مردای تقاضا داریم این قضیه رو پوشش بدن…هر چند خبر 95/10/25 در ارتباط با زیر ساخت های کارخانه به یه نوعی همه چیز رو زیر سوال برد…ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.