• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

حاشیه های جنجالی شهرآورد لیگ یکی های خوزستان /درگیری لفظی و برخورد فیزیکی هواداران

  • کد خبر : 23605
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان درهفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور با حاشیه های جنجالی همراه بود به طوریکه دقایق پایانی سکوهای ورزشگاه تختی را متشنج کرد.  تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان درهفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور با حاشیه های جنجالی همراه بود به طوریکه دقایق پایانی سکوهای ورزشگاه تختی را متشنج کرد.

 تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه تختی اهواز در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به شدت به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند.

دیدار این دو تیم همانند سایر شهرآوردهای خوزستان از حساسیت های بالایی برخوردار بود و همین امر بر شرایط بازی تاثیرمستقیمی گذاشته بود.

در دقایق پایانی بازی در حالی که تیم استقلال اهواز با نتیجه 2 بر یک از حریف خود پیش بود مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک با دروازبان حریف قرار گرفت اما داور بازی این موقعیت را آفساید تشخیص داد که همین امر باعث شد جو بازی و سکوهای ورزشگاه متشنج شود.

شرایط جوی زمین و سکوهای ورزشگاه تنها برای دقایقی آرام بود و پس از این که در دقایق وقت اضافه بازی تیم نفت مسجد سلیمان گل تساوی را وارد دروازه استقلال اهواز کرد تشنج بالاگرفت و برخی از بازیکنان برای دقایقی با یکدیگر درگیری لفظی و برخورد فیزیکی داشتند که داور بازی جو را آرام کرد.

اگرچه بازهم مانند سایر بازی های لیگ دسته یک و لیگ برتر شاهد توهین برخی از تماشاگرنماها به داور بازی و تیم میهمان بودیم اما این بار نا آرامی روی سکوهای ورزشگاه تا پس از بازی نیز ادامه داشت و همین امر باعث شد بازیکنان میهمان برای دقایقی در وسط میدان جمع شده تا ماموران انتظامی مستقر در ورزشگاه امنیت آن ها را برای رفتن به رختکن تامین کنند.

رفتن تیم میهمان به رختکن نیز پایان کار نبود چرا که برخی افراد که مشخص نبود چه ارتباطی با تیم استقلال اهواز دارند به شدت به قضاوت داور بازی معترض بوده و با فریادهای بلند جو رختکن ورزشگاه را نیز متشنج کرده بودند.

این افراد علاوه بر این که قضاوت داوری را یکی از دلایل اصلی عدم پیروزی استقلال اهواز می دانستند به گزارشگران صدا و سیمای مرکز خوزستان و اندک خبرنگاران مستقر در ورزشگاه نیز پرخاش کردند و قصد درگیری فیزیکی با رسانه های استان را داشتند و معتقد بودند که آن ها صحنه های اشتباهات داوری را سانسور می کنند اما بار دیگر نیروی انتظامی با خارج کردن این افراد جو را آرام کرد.

اعتراض شدید حمید رضا فرزانه سرمربی تیم استقلال اهواز به قضاوت داور نیز یکی دیگر از حاشیه های این بازی بود چرا که آن ها اعتقاد داشتند که تصمیم داور درصحنه آفساید اشتباه بوده و سه امتیاز بازی را به آسانی از دست داده اند.

82223543-71004448 82223543-71004449 82223543-71004450

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.