• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

استقلال اهواز 2 – نفت مسجدسليمان 2 / تقسيم امتيازات در دربي خوزستان

  • کد خبر : 23597
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته ششم لیگ یک – استادیوم تختی اهواز/ پنجشنبه 18 شهریورماه 95 – ساعت 17:45 استقلال اهواز 2 – نفت مسجدسلیمان 2 گل‌ها: حمدالله ابدام (20) احمد الجبوری (85) برای استقلال – رضا جباری (3- پنالتی) اکبر آفاق (2+90) برای نفت، داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‎ داوران: محمد هاشمی‌نسب و علی احمدی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته ششم لیگ یک – استادیوم تختی اهواز/ پنجشنبه 18 شهریورماه 95 – ساعت 17:45

استقلال اهواز 2 – نفت مسجدسلیمان 2

گل‌ها: حمدالله ابدام (20) احمد الجبوری (85) برای استقلال – رضا جباری (3- پنالتی) اکبر آفاق (2+90) برای نفت، داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‎ داوران: محمد هاشمی‌نسب و علی احمدی، اخطار: حسین مالکی، رحیم آلبوغبیش، هادی دغاغله (استقلال) – امین جهان‌کهن (نفت) تماشاگر: دو هزار نفر

استقلال اهواز: رضا جبارنژاد، مصیب جمعه‌زاده، جابر یوسفی، مصطفی کیانی، پیمان کشاورز (60- سامی بنی‌خالدی)، پدرام اردلانی، رحیم آلبوغبیش، حمدالله ابدام، محمدجواد کردونی (70- هادی دغاغله)، حسین مالکی (88- دانیال موسوی) و احمد جبوری،سرمربی: حمیدرضا فرزادنه

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، امین جهان‌کهن، ستار دراجی، رضا جباری (75- اکبر آفاق)، علی کیانی‌فر، حسین رسولی (80- ایمان رئیسی‌نسب) و فرزاد محمدی (59- عرفان پورافراز) سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

خلاصه بازی

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.نفت مسجدسلیمان خیلی زود به گل رسید و رضا جباری بازیکن اسبق تیم استقلال اهواز در پی خطای پنالتی مصیب جمعه زاده دروازه تیم سابقش را از روی نقطه پنالتی باز کرد تا تماشاگران حاضر در استادیوم تختی از دقیقه سوم شاهد گل باشند.

بازیکنان استقلال اهواز بعد از دریافت این گل کنترل بازی را در اختیار گرفتند و با حملاتی که انجام دادند، در دقیقه 20 روی ضربه حمدالله ابدام که پس از برخورد به دستان یوسف بهزادی به درون دروازه نفت غلطید، گل تساوی را رقم زدند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک تمام شود.

در نیمه دوم، تیم استقلال اهواز که دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جاری بود، تهاجمی‌تر از تیم نفت ظاهر شد و در دقیقه 85 توسط احمد الجبوری به گل رسید تا به پیروزی نزدیک شود اما بازیکنان نفت که نمی‌خواستند از این مسابقه بدون امتیاز خارج شوند، در دقیقه دوم وقت تلف شده با ضربه سر اکبر آفاق گل تساوی را به ثمر رساندند و این مسابقه با نتیجه مساوی دو بر دو تمام شد.

بعد از سوت پایان بازی، کادر فنی و بازیکنان استقلال اهواز به سمت تیم داوری رفتند و اعتراض شدیدی را انجام دادند.دیدار دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول، در مجموع زیبا و پرگل بود و بازیکنان دو تیم در طول 90 دقیقه، به ارائه یک بازی جوانمردانه پرداختند. استقلال اهواز با این تساوی 3 امتیازی و نفت مسجدسلیمان 9 امتیازی شدند.

شرح گل‌ها

0-1 (نفت): در پی خطای پنالتی مصیب جمعه‌زاده مدافع استقلال روی فرزاد محمدی مهاجم نفت، رضا جباری پشت توپ ایستاد و این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شادی به اردوی نفتی‌ها بیاید.

1-1 (استقلال): ضربه زمینی و محکم حمدالله ابدام پس از برخورد با دستان یوسف بهزادی سنگربان تیم نفت به درون دروازه این تیم چرخید تا این بار شادی نصیب استقلالی‌ها شود.

2-1 (استقلال): احمد الجبوری مهاجم استقلال اهواز در پی دریافت توپ از حمدالله ابدام با یک حرکت رو به جلو و ضربه به سمت دروازه نفت باعث رقم خوردن گل دوم تیم میزبان شد.

2-2 (نفت): در پی اعلام یک ضربه آزاد به سود تیم نفت و ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال اهواز، اکبر آفاق با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد تا امتیازات این بازی تقسیم شود.

مرجع/خوزستان اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.