• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11786اخبار امروز : 2
1

مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان:
آغاز نام نویسی آزمون استخدامی در مهرماه/ فاز اول کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان در آذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید +تصاوير

  • کد خبر : 23588
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان) در نشستی با اصحاب رسانه مسجدسلیمان به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در احداث کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان پرداخت. حسینی با اشاره به سرعت انجام پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: کلنگ احداث این کارخانه در اواخر سال ۹۳ به زمین زده شد  و با توجه به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان) در نشستی با اصحاب رسانه مسجدسلیمان به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در احداث کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان پرداخت. حسینی با اشاره به سرعت انجام پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: کلنگ احداث این کارخانه در اواخر سال ۹۳ به زمین زده شد  و با توجه به پیشرفتی که تا امروز داشته است یکی از نادر پروژه هایی خواهد بود که زودتر از تاریخ مقرر شده به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی ادامه داد: مهم ترین اقدام ما انعقاد قرارداد خرید تکنولوژی  ساخت بیلت در فاز دوم کارخانه با شرکت اروپایی است که بعد از ۵۰ سال و برای اولین بار در کشور تکنولوژی تولید بیلت در مسجدسلیمان مستقر خواهد شد. حسینی عنوان داشت:در فاز اول کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان که در آذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید میزان 11 هزار تن پروفیل تولید خواهد شد و دستگاه هایی که در این فاز از پروژه استفاده خواهد شد برای اولین بار در خاورمیانه و در مسجدسلیمان بهره برداری خواهند شد.

وی با اشاره به مشکل کمبود زمین ادامه داد:برای احداث فاز دوم کارخانه حدود 350 هکتار زمین لازم است که امیدواریم مسئولین شهرستان و استان در تامین زمین مورد نیاز همکاری لازم را داشته باشند. سید عباس حسینی با اشاره به مهم ترین مشکل پیش روی این پروژه ادامه داد:در حال حاضر مشکل اساسی ما عدم تامین برق مورد نیاز برای فعالیت کارخانه است و در صورت عدم تامین برق لازم فعالیت کارخانه آلومینیوم و صنایع پایین دستی با مشکل جدی مواجه خواهد شد. مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان تصریح کرد:هدف اصلی ما ایجاد بستری برای فعالیت صنایع پایین دستی آلومینیوم در منطقه است که با بهره برداری از فاز اول  حدود۷۰صنعت پایین دستی براحتی در مسجدسلیمان قابل اجرا خواهد بود و می تواند نقش اثرگذاری بر کاهش نرخ بیکاری منطقه داشته باشد.

وی خواستار حمایت مسئولین استان و شهرستان برای اجرای صنایع پایین دستی آلومینیوم شد و افزود:امیدواریم مسئولین تلاش کنند تا شرایطی فراهم شود که سرمایه گذاران مسجدسلیمان و استان بتوانند در صنایع پایین دستی آلومینیوم سرمایه گذاری کنند.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان خاطر نشان کرد:در آذر ماه سال جاری همایشی در اهواز و مسجدسلیمان بمنظور معرفی طرح های صنایع پایین دستی و معرفی آنها به سرمایه گذاران برگزار خواهیم کرد.

حسینی در پایان با اشاره به کلیات نحوه جذب نیرو در فاز اول کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بیان داشت: کلیه نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون استخدامی که در مهرماه نام نویسی  آن آغاز خواهد شد استخدام می شوند. وی تاکید کرد:تمامی افرادی که در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان استخدام خواهند شد از افراد بومی شهرستان خواهند بود.

IMG_0005 copyIMG_0105 copyIMG_0064 copyIMG_0012 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. ان شاالله که بومی باشند ، نه اینکه ابدارچی و نگهبان ها بومی ، مهندسین و روسا از استانهای دیگر

  2. خسته نباشيد.
    شرايط براي جذب نيرو چيه؟؟؟
    يعني اينكه كارمند يا كارگر استخدام شده چه مداركي بايد داشته باشد..

  3. با سلام طي هفته جاري شرايط به صورت رسمي منتشر خواهد شد

  4. چه فایده چون مدیران رو از شهرهای دیگه انتخاب میکنن وشغلهای عملگی رو میدن به ما

  5. لطفا شرایط استخدام رو راحت بذارید مخصوصا کسانی که دیپلم هستند.آخه کسانی مثل برادر من که چندسال کارگری کار میکنند چه آزمونی باید بدهند.برادر من حدود ۱۲ سال در اداره کار مسجدسلیمان ثبت نام کرده که حتی یک بار هم تماس نگرفتند.امیدوارم این کارخانه وپتروشیمی از افراد بومی شهرستان ثبت نام کند و جوانان بیکاری مثل برادر من سر کار بروند.برادرم ۳۵ سال سن دارد که هنوز بیکار هست.امیدوارم تمام جوان بومی شهر سر کار بروند.ممنونم شرایط ثبت نام رو اعلام کنید.ممنون از ادمین

  6. سلام شرایط استخدام دیپلمه هارو بذارین لطفا

  7. سلام من شرایطشو دیدم چرا فقط جنس مذکر میخواد. ما خانوما باید چکار کنیم. با کلی سختی مدرک ارشد از دانشگاه دولتی میگیریم آخرشم میگن فقط مذکر میخواییم. واقعا مسخره است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.