• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 4
0

معاون عمرانی استاندار خوزستان:
مردم در شهرهای نفتی از ورات نفت گلایه دارند/مسجدسلیمان كه اولین چاه نفت خاورمیانه را داشت از داشتن سیستم فاضلاب محروم است

  • کد خبر : 23475
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه شاهدیم شهرهای نفتی چون مسجدسلیمان و آغاجاری در این استان از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، احمد سیاحی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه شاهدیم شهرهای نفتی چون مسجدسلیمان و آغاجاری در این استان از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، احمد سیاحی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شهرهای نفتی خوزستان اصلا مناسب نیست. پیشنهاد می کنم تا کارگروهی از مسئولان استانی و وزارت نفت برای حل مشکلات این شهرها تشکیل شود.

وی اضافه کرد: مسجدسلیمان اولین چاه نفت خاورمیانه را داشت ولی از داشتن سیستم فاضلاب محروم است. معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم در شهرهای نفتی از ورات نفت گلایه دارند در صورتی که این امکان وجود داشت تا فعالیت ها را به شکلی انجام می دادیم که حلاوت اقدامات نفت به کام مردم بنشیند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.