• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

حضور بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشور در جمع ورزشکاران باشگاه کاوه

  • کد خبر : 23427
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور ارتقا سطح روحیه بازیکنان نونهال و نوجوان باشگاه کاوه از بازیکن لیگ برتری تیم فوتبال استقلال صنعتی و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های ایران دعوت به عمل اورده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسین خیرالهی عضو کادر فنی این باشگاه فرهنگی ورزشی گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به منظور ارتقا سطح روحیه بازیکنان نونهال و نوجوان باشگاه کاوه از بازیکن لیگ برتری تیم فوتبال استقلال صنعتی و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های ایران دعوت به عمل اورده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسین خیرالهی عضو کادر فنی این باشگاه فرهنگی ورزشی گفت: گودرز داودی از ورزشکاران با اخلاق و خوش اتیه کشور است که پس از دعوت از ایشان علی رغم مصدومیتی که داشت در جمع ورزشکاران باشگاه کاوه حاضر شد. این فعال اجتماعی با بیان این که گودرز داودی جوان افتخار افرین مسجدسلیمانی است که مدارج پیشرفت و ترقی را از همین شهر اغاز کرد افزود: اقداماتی از این دست علاوه بر این که موجب ارتقا سطح روحیه ورزشکار نونهال این باشگاه مردمی می گردد باعث شناسایی و الگوبرداری از مفاخر شهر می شود.

وي در ادامه اظهار داشت: در این بازدید که در فضای صمیمی صورت پذیرفت هدایایی به رسم یادبود از سوی این ورزشکار محبوب به ورزشکاران این باشگاه اهدا گردید.

IMG-20160825-WA0006IMG-20160825-WA0008

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر آقای داوودی جوان افتخار آفرین مسجدسلیمانی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.