• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

جلسه بخشدار چلو با دهياران و تعدادي از مسئولين انديكا

  • کد خبر : 23408
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه بخشدار چلو با دهياران و تعدادي از مسئولين انديكا برگزار شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور دهیاران بخش چلو و رؤسای ادارات آموزش و پرورش عشاير، محيط زيست، دامپزشكي و بنياد مسكن انديكا جلسه بررسی مشکلات و مسایل روستاهای بخش چلو برگزار شد.  در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه بخشدار چلو با دهياران و تعدادي از مسئولين انديكا برگزار شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور دهیاران بخش چلو و رؤسای ادارات آموزش و پرورش عشاير، محيط زيست، دامپزشكيIMG-20160824-WA0010IMG-20160824-WA0014 و بنياد مسكن انديكا جلسه بررسی مشکلات و مسایل روستاهای بخش چلو برگزار شد.

 در اين جلسه هوشنگ مهمدي بخشدار چلو ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر بر لزوم توجه و برنامه ریزی بیشتر نسبت به رفع محرومیت های متعدد روستاهای بخش چلو و استفاده از پتانسیل های موجود تأکید نمود. وي گفت: خدمتگزاری به مناطق محروم یک فرصت و توفیق الهی ست و باید با روحیه جهادی و انقلابی همراه با سیاست های دولت و با تدبیر و ایجاد روحیه خودباوری جهت پیشرفت و آبادانی جامعه و کشور بکوشیم. در ادامه دهیاران به بیان مشکلات روستاها پرداخته و مدیران مربوطه نيز توضیحات و پاسخ های لازم را در خصوص اقدامات و برنامه های در دست اقدام تشريح نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.