• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب:
هنوز با مطلق به جمع‌بندی نرسیده‌ایم/ ‌علاقه‌مند بودیم کارمان را با سهراب بختیاری‌زاده ادامه دهیم

  • کد خبر : 23364
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب گفت: وقتی یک مربی به هر دلیلی در تمرین یک تیم حرفه‌ای حاضر نمی‌شود و از حضور در مسابقه رسمی نیز سر باز می‌زند، فکر می‌کنم صحیح‌ترین تصمیم باید کنار گذاشتن او باشد. هدایت یزدی، در خصوص جدایی سهراب بختیاری‌زاده از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، ‌اظهار کرد: بختیاری‌زاده در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب گفت: وقتی یک مربی به هر دلیلی در تمرین یک تیم حرفه‌ای حاضر نمی‌شود و از حضور در مسابقه رسمی نیز سر باز می‌زند، فکر می‌کنم صحیح‌ترین تصمیم باید کنار گذاشتن او باشد.

هدایت یزدی، در خصوص جدایی سهراب بختیاری‌زاده از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، ‌اظهار کرد: بختیاری‌زاده در نهایت به دلیل غیبت‌های مکررش از تیم نفت‌ مسجدسلیمان کنار گذاشته شد.

وی گفت: فکر می‌کنم کنار گذاشتن بختیاری‌زاده حرفه‌ای باشد؛ وقتی یک مربی به هر دلیلی پنج شش جلسه در تمرین یک تیم حرفه‌ای حاضر نمی‌شود و از حضور در مسابقه رسمی تیم هم سر باز می‌زند، فکر می‌کنم صحیح‌ترین تصمیم باید کنار گذاشتن او باشد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: ‌علاقه‌مند بودیم که کارمان را با سهراب بختیاری‌زاده ادامه دهیم ولی به دلایلی که گفتم، ‌نشد. من خودم به ادامه کار با او خیلی مشتاق بودم، چرا که یک مربی جوان و خوزستانی و همچنین بازیکن مطرحی بوده است و این نفرات سرمایه‌های ما هستند و باید آن‌ها را حفظ کنیم و شاهد رشدشان باشیم. به نظرم بختیاری‌زاده باید کمی حرفه‌ای‌تر با این موضوع برخورد می‌کرد.

وی درباره این‌که بختیاری‌زاده هم از بازیکنانی که قرار بود بدون سلیقه او و نیاز تیم جذب شوند، گله‌مند بود و این کار را حرفه‌ای نمی‌دانست، عنوان کرد: ‌من کار به هیچ موضوعی ندارم و نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم؛ به نظر من او باید کمی حرفه‌ای‌تر کار می‌کرد و سر تمرینات و مسابقه رسمی تیم حاضر می‌شد و بعد این موضوع را طی یک نشست حل می‌کردیم. تیم نفت مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد که انتظارات آن‌ها نیز بالا است و ما هم باید این انتظارات را ببینیم و در راستای آن حرکت کنیم.

یزدی در ادامه درباره انتخاب سرمربی تیم نیز گفت:‌ ‌در حال حاضر ناصر مطلق تنها گزینه هدایت تیم است و مجموعه نفت مسجدسلیمان نیز با او به توافق رسیده‌ است. ما هم در حال انجام اقدامات لازم هستیم و اگر روی این گزینه به جمع‌بندی رسیدیم، نهایتا مطلق امروز (یکشنبه) سرمربی تیم می‌شود.

وی افزود: ‌به هر حال تا قرارداد او بسته نشود، نمی‌توانیم بگوییم مطلق، سرمربی تیم است ولی در حال کار کردن روی این گزینه هستیم و اگر به جمع‌بندی نرسیم، روی گزینه‌های دیگر کار خواهیم کرد.

مرجع/ ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دوست عزیز با سلام لطفا یکبار سخنان خودت را مرور کن…اگر در مورد کسی نظری را با قاطعیت میدهی یعنی هم به کلیات توجه کرده ای هم به جزئیات لذا وقتی در باره علت کناره گیری سرمربی سوال میکنند چرا فرار به جلو میکنید و اظهار میدارید که نمیخواهید وارد جزئیات شوید اتفاقا این موضوع از جزئیات نیست و کل مطلب همین دخالتها بوده… خواهشا نفتی های غیر فوتبالی با دخالت های بی مورد مانع رشد تیم نشوند اگر بختیاری زاده سرمربیست باید اختیار تمام و کمال در خصوص اعضا و ارنج تیم داشته باشد وگرنه او کسی نیست که تسلیم زیاده خواهی ها شود والسلام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.