• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
0

بازدید امام جمعه مسجدسليمان از اماکن ورزشی آموزش و پرورش +تصاوير

  • کد خبر : 23317
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان به همراه مدیریت آموزش و پرورش از مکان های ورزشی اين اداره بازدید به عمل آورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازدید حجت الاسلام امینی ابتدا از سالن ورزشی چند منظوره ابراهیم شهنی بازدید و قاسمی منجزی مدیریت آموزش و رورش گزارشی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان به همراه مدیریت آموزش و پرورش از مکان های ورزشی اين اداره بازدید به عمل آورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازدید حجت الاسلام امینی ابتدا از سالن ورزشی چند منظوره ابراهیم شهنی بازدید و قاسمی منجزی مدیریت آموزش و رورش گزارشی از چگونگی تکمیل و تجهیز این سالن ارائه نمود. سپس حاج آقای امینی چند دقیقه ای با دانش آموزان طرح غنی سازی اوقات فراغت سخن گفت.

در ادامه اين بازديد امام جمعه مسجدسليمان از سالن ورزشی تنیس روي میز و سالن ورزش های رزمی مجموعه ورزشی دانش آموزی بازدید كرد سپس در زمین چمن مرحوم البرز اله مرادی حضور یافت و با دانش آموزان سخن گفت.

امینی همچنین از نزدیک با روند چگونگی احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی دانش آموزی آموزش و پرورش آشنا و از اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش وپرورش در ارتباط با ساخت و تجهيز اماكن ورزشي تقدير كرد. در پایان منوچهر قاسمی منجزی مدیریت از حجت الاسلام امینی به خاطر حمایت ها و پشتیبانی هایی که از آموزش و پرورش دارند تقدیر و تشکر نمود.

IMG_0124 copy2 copy5 copyIMG_0271 copy4 copy1 copy97844653131312

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.