• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
خبرنگاران مجاهدین عرصه خبری هستند/حقوق های نجومی موجب رنجش خاطر مردم شده است

  • کد خبر : 23124
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام سیداحمدی گفت: این که می بینیم آقازاده ای پشت تریبون می رود و می گوید با حکومت اسلامی مخالفم نتیجه زندگی اشرافی گری و منافقانه است. حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام سیداحمدی گفت: این که می بینیم آقازاده ای پشت تریبون می رود و می گوید با حکومت اسلامی مخالفم نتیجه زندگی اشرافی گری و منافقانه است.

حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت:سبک زندگی و ولایت مداری حضرت فاطمه معصومه(س) یک الگوی تمام  و کمال برای زندگی همه ما و بویژه دختران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم کشور گفت:مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات از همان ابتدا گوشزدکردند که طرف های مذاکره کننده ما قابل اعتماد نیستند وعهدشکنی می کنند اما برخی ها این موضوع را خوب درک نکردند و امروز همان کسانی که تمام مشکلات کشور را به مذاکرات گره زدند خود به این نتیجه رسیدند که پس ازگذشت ماهها از اجرای توافق ما همه تعهداتمان را انجام دادیم اما طرف مقابل درعمل کار شکنی می کند.

حجت الاسلام سید احمدی تاکید کرد:ما راهی جز نگاه و تکیه به توان داخلی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نداریم و اگر این چند سال به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی توجه می کردیم امروز بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشور رفع شده بود.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در رابطه با پیامدهای اشرافی گری برخی مسئولین اظهار داشت:تمام کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند باید احتیاط کنند, این حقوق های نجومی موجب  رنجش خاطر مردم می شود.اینکه می بینیم آقازاده ای پشت تریبون می رود و می گوید با حکومت اسلامی مخالفم نتیجه زندگی اشرافی گری و منافقانه است.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان با گلایه از ورود کالای قاچاق به کشور تصریح کرد:محصول تولیدی کارخانه های خودمان روی دست تولید کننده ها می ماند اما عده محدودی که سود قاچاق در جیب شان می رود کالای قاچاق وارد کشور می کنند که متاسفانه گاهی این کالای قاچاق ازمبادی قانونی وارد کشور می شود.

حجت الاسلام سید احمدی با اشاره به سفر مسئولین استان خوزستان و چهار محال و بختیاری برای بازدید از محور خوزستان به چهارمحال و بختیاری در منطقه تاراز گفت:متاسفانه علیرغم زمان و هزینه زیادی که برای این محور صرف شده هنوز مسیری که مورد رضایت مردم و استاندارد به عنوان محوری بین استانی باشد نشده است.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی و تبریک روزخبرنگار ادامه داد:دنیای امروز عصر رسانه واطلاع رسانی سریع است و خبرنگارانی که اهل ایمان و تقوا هستند باید توجه داشته باشند که در دنیای امروز که جنگ رسانه ای و تبلیغاتی است خبرنگاران مجاهدین عرصه خبری هستند و این عرصه نوعی جهاد محسوب می شود  وکسانی که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند باید با صداقت و امانت داری کار کنند..

مرجع/ آسماري نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.