• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
1

سرپرست نفت مسجدسليمان:
آمادگي نفت براي رقابت هاي فصل جديد/ همه بازيكنان زير 23 و20 سال بومي هستند/ هواداران با حضور در ورزشگاه زنگ صعود به ليگ برتر را به صدا درآورند

  • کد خبر : 23113
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بيژن دانش سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از آمادگي اين تيم براي رقابت هاي فصل جديد كه از 17 مرداد آغاز خواهد شد خبر داد. وي گفت: از اتفاقات خوبي كه در فصل جديد و با آمدن سهراب بختياري زاده شاهد آن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بيژن دانش سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از آمادگي اين تيم براي رقابت هاي فصل جديد كه از 17 مرداد آغاز خواهد شد خبر داد. وي گفت: از اتفاقات خوبي كه در فصل جديد و با آمدن سهراب بختياري زاده شاهد آن هستيم بها دادن به بازيكنان بومي زير 23 و 20 سال تيم است كه تمامي اين بازيكنان از استعدادهاي شهرستان انتخاب شده اند و اين مي تواند نويد بخش سال هاي خوبي براي جوانان شهرستان در آينده باشد.

دانش در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: سهراب بختياري زاده علاقمند يه تيم و مردم مسجدسليمان است و يكي از سياست هاي كاري ايشان اين است كه تا لحظه آخر با توجه به تلاش و انضباط بازيكنان امكان حذف و اضافه را براي خودش نگه مي دارد. و اين بستگي به تلاش بازيكنان در تمرينات و رعايت اصول حرفه اي و اخلاقي بازيكنان دارد.

سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در حال حاضر تيم با 18 نفر به كار خود ادامه مي دهد و سه جاي خالي باقي مي ماند كه هر زمان سرمربي تيم تشخيص داد در پست هايي كه لازم باشد جذب بازيكن خواهيم كرد. دانش در پايان سخنان خود گفت: مي دانم همه بختياري هاي سراسر كشور عاشقانه تيم نفت را دوست دارند به همين دليل از هواداران فهيم نفت مي خواهم با حضور پرشور در ورزشگاه و حمايت همه جانبه از تيم و از همان بازي اول، زنگ صعود به ليگ برتر را با پيروزي مقابل ايرانجوان بوشهر به صدا درآورند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر آ بیژن دانش دوست داشتنی و‌محبوب همه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.