• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از:
برگزاري نشست هم انديشي مشترك پيرامون بررسي وضعيت ورزش و جوانان شهرستان هاي مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل +تصاوير

  • کد خبر : 23048
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست هم انديشي مشترك پيرامون بررسي وضعيت ورزش و جوانان شهرستان هاي مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل با حضور علي عسكر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرامرز كياني زاده مديركل ورزش و جوانان خوزستان و جمعي از معاونين ايشان، عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان، روساي ورزش و جوانان شهرستان هاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست هم انديشي مشترك پيرامون بررسي وضعيت ورزش و جوانان شهرستان هاي مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل با حضور علي عسكر ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرامرز كياني زاده مديركل ورزش و جوانان خوزستان و جمعي از معاونين ايشان، عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان، روساي ورزش و جوانان شهرستان هاي مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل، تعدادي از هيئت هاي ورزشي 4 حوزه و جمعي از ورزشكاران و پيشكسوتان ورزش در سالن كنفرانس شركت بهره برداري نفتت و گاز مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه روساي ورزش و جوانان 4 شهرستان و جمعي از هيئت هاي ورزشي به ارائه گزارش و بيان مشكلات خود پرداختند.

البرز حاجي پور رئيس اداره ورزش و جوانان در سخناني اظهار داشت: زماني كه سرپرستي اداره به من پيشنهاد شد با علم به اين كه با كوهي از مشكلات و انبوهي از بدهي ها مواجه هستم پذيرفتم و با خودم عهد بستم اگر كاري هم نتوانستم انجام بدهم حداقل بدهي هاي اداره را پرداخت تا مديران بعدي با مشكل مالي مواجه نشوند و با فراغ بال بتوانند به توسعه ورزش در شهرستان بپردازند كه خوشبختانه با اجراي بعضي از برنامه ها توانستيم از بحران مالي خارج شويم. رييس ادراه ورزش و جوانان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در 5 ماه اول سال 95 5 هزار نفر بيمه ورزشي داشتيم كه اين در نوع خود بي نظير و يك موفقيت محسوب مي شود و جالب اين است از اين 5 هزار نفر 3 هزار نفر آن از بانوان محترم مي باشند كه در استان با توجه به جمعهيت در نوع خود بي نظير است و نويد خوبي براي ورزش بانوان مي باشد.

ابراهیم شهنی رئیس هیات والیبال مسجدسلیمان نيز در سخناني اظهار داشت: تیم های والیبال مسجدسلیمان همیشه مطرح بودند اما ما نیاز به یک حامی مالی برای حمایت این تیم ها جهت حضور در لیگ های استان و کشور داریم. شهني گفت: مسجدسليمان جز محروم ترين شهرهاي خوزستان است. چقدر بايد منتظر نفت باشيم تا براي اعزام ها به ما كمك كند. وي ضمن تقدير از اداره آموزش و پرورش گفت: جور بسياري از كمبودها را اداره آموزش و پرورش با احياء فضاهاي ورزشي دارد مي كشد. اگر  آموزش و پرورش نبود معلوم نبود تكليف تيم ها و مهمانان ورزشي چه مي شد. نمونه آن مسابقات وزنه برداري قهرماني كشور در مسجدسليمان بود كه اگر خوابگاه آموزش و پرورش نبود نمي دانستيم كجا مي بايست ورزشكاران را مستقر مي كرديم. اين انتظار مي رود ديگر ادارات و ارگان ها مثل: سد ونيروگاه و كارخانه سيمان و… نيز براي كمك به ورزش شهر ورود كنند.

بهرام آذر پیکان رئیس هیات کاراته مسجدسلیمان گفت: اداره ورزش و جوانان مسجدسليمان و شرکت نفت تنها ارگان هایي هستند که حامی ورزش قهرمانی و همگانی در مسجدسلیمان هستند. انتظار داریم نماینده شهرستان یک نفر را به عنوان رابط ورزشکاران و مشاور ورزشی خود انتخاب کند و به نوعی پل ارتباطی بین ورزشکاران و شما باشد. آذر پیکان با اشاره به مشکلات اشتغال ورزشکاران تصریح کرد:ورزشکار ما قهرمان جهان شده اما بیکار است و چنین ورزشکاری وقتی حمایت نشود هرگز به سالن ورزشی باز نمی گردد. مهم ترین مشکلات ما کمبود سالن و تجهیزات و بی توجهی مسئولین به قهرمانان مدال آور است که امیدواریم این مشکلات رفع شود. وی افزود:ما چقدر باید منتظر کمک های  شرکت نفت باشیم, اکثر هیات های ما با حمایت های نفت تامین می شوند و ما انتظارداریم سایر ارگانها ونهادهای شهرستان هم از تیم های ورزشی حمایت کنند.

محمود احمدی رئیس هیات فوتبال مسجدسلیمان پس از ارائه گزارشي از عملكر هيئت فوتبال اظهار داشت: برگزاري مسابقات فصل پيش رو حدود 57 ميليون تومان هزينه خواهد داشت كه يا بايد از تيم ها دريافت و يا اين كه مسابقات را تعطيل كنيم..

جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان لالی نيز در سخناني اظهار داشت: كل مساحت فضاهاي ورزشي 67 هزار و 500 متر مربع مي باشد. وي گفت: يك خوابگاه نيمه كاره داريم با 50 درصد پيشرفت فيزيكي و 10 پروژه در دست اقدام. وي ادامه داد: در سال 94 6 ميليون تومان دآمد اماكن ورزشي امان بود كه پيش بيني مي شود در سال 95 نيز همين مبلغ باشد. وي با بيان اين كه تنها خواهش ما از شركت نفت اين است كه هزينهاياب و ذهاب ورزشكاران به مسابقات را تامين كند به سخنان خود پايان داد.

ایگدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل گفت: شهرستان هفتکل یک استخر روباز دارد که بیش از هشتاد سال قدمت دارد,چندین سال است شرکت نفت قرار است سالن مورد نیاز این استخر را احداث کندکه متاسفانه تاکنون احداث نشده است. وی افزود:  دکل ها و نور افکن های مورد نیاز روشنایی استادیوم هفتکل تامین شده و در صورت تامین هزینه انشعاب و احداث اتاق برق تیم های ورزشی می توانند در ساعات شب هم تمرین کنند. وی گفت:کلنگ احداث یک خوابگاه ورزشی چند سالی است که به زمین خورده اما این پروژه نیمه کاره رها شده و ما بدلیل عدم برخورداری از یک خوابگاه ورزشی نمی توانیم میزبان برگزاری مسابقات ورزشی باشیم.

نظرپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیکا نيز در سخناني اظهار داشت: ساختمان اداره ورزش و جوانان اندیکا در ابتدای فعالیت مان هیچ گونه امکاناتی نداشت که توانستیم بخشی از وسایل مورد نیازمان را تامین کنیم. وی افزود:تنها سالن ورزشی اندیکا را با حمایت های مسئولین توانستیم تا حدودی تجهیز کنیم اما برق سالن بدلیل بدهی به سازمان برق چندین بار قطع شده و این موضوع اعتراض جدی ورزشکاران شهرستان رادرپی داشته است.

عليرضاگوروئي فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده قابل حل است و شخصاً آمادگی دارم مطالب مربوط به قهرمانان ملی را شخصاً پیگیری كنم. وي ادامه داد: توجه به ورزش همگانی از برنامه هایی ست که به صورت جدی پیگیر آن خواهيم بود. وي ادامه داد: براي حل مشكلات لازم است كارها با جديت پيگيري شوند و نباید انتظار داشته باشيم همه مشكلات را دولت حل کند… گوروئي ادامه داد: باید چاره انديشي كنيم و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی نيز استفاده نماييم. گوروئی ضمن تشكر از زحمات مديركل ورزش خوزستان گفت: انتظار ما اين است از همه ظرفیت ها و منابع به صورت عادلانه استفاده شود و به اندازه دیگر شهرستان ها به مسجدسلیمان نيز توجه شود.

مجتبی حیدری مدير خدمات شركت بهره برداري نفت و گز مسجدسليمان سخنران بعدي اين جلسه بود. وي گفت: واقعيت اين است من از شما نفت را سیاه تر می بینم اما نبايد بی انصافی کنیم و همه ي مشكلات را به گردن نفت بياندازيم چرا كه نفت خدمات خوبی به ورزش شهرستان كرده است. حيدري ادامه داد: انتظار می داريم صحبت ها کارشناسی تر باشد نه احساسي…

فرامرز کیانی زاده مديركل ورزشو جوانان خوزستان با تقدير از برگزاري اين جلسه گفت: این جلسه را به فال نیک می گیریم قطعاً همه موارد و مشكلات مطرح شده توسط دوستان را پيگيري خواهيم كرد و تلاش می کنیم در حد توان بخش هایی از این مشکلات را مرتفع سازیم. كياني زاده در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان رتبه دوم ادارات کل كشور را با امتياز نزديك با اصفهان به دست آورد که يكي از دلایل آن تلاش و همکاری همه ادارات ورزش، ورزشکاران و هئیت هاي ورزشي بوده است. وي ابراز اميدواري كرد با تلاش بيشتر سال 95 رتبه برتر كشور نصيب خوزستان شود… كياني زاده در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اين واقعيت را بايد بپذيريم كه شرایط مالی کشور مناسب نيست آنقدر که شرکت نفت در حال حاضر به عنوان یک شرکت ثروتمند با مشکلات مالی شدیدي مواجه است… كياني زاده در بخش ديگري از سخنان خود از شورای ورزش شهرستان ها خواست جلسات اين شورا به صورت منظم تر تشكيل و از ظرفیت های موجود در شهرستان ها بهتر استفاده شود. همان طور كه در اداره كل ورزش خوزستان با استفاده از همين ظرفيت ها براي اولين بار میزبانی مسابقات جهانی را برگزار کردیم….

علي عسگر ظاهری نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني اظهار داشت: از مسئولین نفت به خاطر کمک هایي كه به ورزش كرده اند تشکر می کنم اما انتظار ما بیشتر است البته اين انتظار مي رفت جلسه ي امروز علاوه بر ورزش در رابطه با امور جوانان نيز صحبت مي شد چرا كه در رابطه با وضعيت ازدواج، اشتغال و مسکن آنها با مشكلات فراواني روبرو هستيم. نايب رييس مجمع نمايندگان خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت:امروز جامعه دارد به سمت سالمندی پیش می رود باید ببینم برای ورزش سالمندی چه برنامه هایی داریم. وي ادامه داد: با قابلیتی که در این مجموعه وجود دارد علیرغم همه مشکلات می توانیم کارها ی بزرگی انجام دهیم. جامعه انتظار دارد بستري فراهم كنيم و قابلیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل نماييم. ظاهري گفت: تنها بيان مشكلات كافي نيست بايد ببينيم براي مشكلات چه راهكارهايي داريم. وي ادامه داد:  اگر امیدمان این است دولت همه مشکلات را حل مي کند كاملاً در اشتباه هستیم. عضو كميسيون انرژي مجلس ادامه داد: اين واقعيت تاريخي را مدنظر داشته باشيم كه هر جا مردم ورود کردند پیروز شدند… نماينده مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تقدير از اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان گفت: روز گذشته از اماكن ورزشي اداره آموزش و پرورش بازديدي داشتم كه جا دارد از آقاي قاسمي و مسئولين اين اداره به دليل احياء اماكن ورزشي تشكر كنم.

ظاهري با بيان اين كه قول می دهم با همه توان در خدمت ورزشکاران باشم ابراز اميدواري كردبايد از قابلیت های مان براي حل مشكلات استفاده کنیم چرا كه جامعه نیاز به آرامش،امید و محبت دارد.

IMG_0077 copyIMG_0096 copyIMG_0059 copy IMG_0065 copy IMG_0235 copy IMG_0241 copy IMG_0243 copy IMG_0252 copy IMG_0274 copy IMG_0155 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.