• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

در گفتگو با سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:
دكتر ايرج رشيدي: اگر مسئولين خواهان ماندگاري دانشگاه آزاد مسجدسليمان هستند در مسئله معارضين ورود كنند تا همانند دبيرستان صنعتي ارتش جمع آوري نشود

  • کد خبر : 22892
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر ايرج رشيدي معاون اداري مالي دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: دانشگاه آزاداسلامي واحد مسجدسليمان علاوه بر مشكلات عمومي كه گريبانگير همه واحدهاست با معضل بزرگي چون معارضين (زمين) متعدد ملكي درگير است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رشيدي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر ايرج رشيدي معاون اداري مالي دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: دانشگاه آزاداسلامي واحد مسجدسليمان علاوه بر مشكلات عمومي كه گريبانگير همه واحدهاست با معضل بزرگي چون معارضين (زمين) متعدد ملكي درگير است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رشيدي ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي در تمامي شهرستان ها باعث رونق همه جانبه اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي شده است و همه مي دانيم كه در شهر محرومي مثل مسجدسليمان اين موضوع اهميت دوچنداني دارد و وجود دانشگاه آزاد اسلامي واقعاً مايه توسعه و پيشرفت و رونق بوده است. وي ادامه داد: اين نهال كه در نظام جمهوري اسلامي شروع به رشد نمود و اكنون به درخت پرباري تبديل شده است امروزه مشكلاتي را دارد و به دليل كاهش جمعيت دانشجويي و ظهور مراكز آموزشي موازي كه گاهاً بي رويه و بدون رعايت استانداردهاي آموزشي به وجود آمده اند در تأمين مخارج خود با مشكلات جدي مواجه است.

معاون اداري مالي دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان علاوه بر مشكلات عمومي كه گريبانگير همه واحدهاست با معضل بزرگي چون معارضين (زمين) متعدد ملكي درگير است كه متاسفانه به دليل كم توجهي ادارات ذي ربط در زمان هاي گذشته و تحويل زمين به واحد صورت گرفته و اكنون به يك بحران تبديل شده است. وي گفت: در حال حاضر علي رغم ادعاي يكي از معارضين به كشاورزي بودن زمين تصرفي توسط دانشگاه، حكم دادگاه بر اساس عمراني و ساختماني بودن عليه دانشگاه صادر و علاوه بر چند صدميليون اجرت المثل تقاضاي چند ميليارد تومان براي فروش زمين را نموده است كه از عهده دانشگاه خارج و نيازمند كمك مسئولين مي باشيم. رشيدي گفت: چنانچه مسئولين خواهان ماندگاري اين واحد دانشگاهي هستند انتظار مي رود تمام تلاش خود را در اين زمينه بكار گيرند تاهمانند دبيرستان صنعتي ارتش اين واحد جمع آوري نشود.

دكتر رشيدي ادامه داد: از سال گذشته تاكنون بارها چه به صورت شفاهي در جلسات و چه به صورت كتبي به همه مسئولين مرتبط و درجه اول شهرستان مسائل و مشكلات را اطلاع رساني كرده ايم و پيشنهادها و راهكارهاي احتمالي هم بيان شده است اما متاسفانه تا اين لحظه اقدام جديصورت نگرفته است. وي ادامه داد: انتظار مي رود مسئولين محترم تصميم گيرنده شهرستان حساسيت بيشتري نسبت به اين موضوع داشته باشند و از اين واحد دانشگاهي كه يكي از امكانات اصلي و اعتبار شهر است حمايت جدي و به موقع صورت بگيرد. رشيدي در پايان سخنان خود اظهار داشت: بنده به هيچ وجه قصد ندارم كسي را زير سوال ببرمبلكه هدفم درخواست كمك از سوي دلسوزان شهر و و هر مسئولي كه بتواند قدم خيري در اين رابطه بردارد مي باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. باسلام خدمت آقای مرادی وتشکر از اطلاع رسانی
    متاسفانه من در ماه قبل شاهد بودم که فردی برای تخریب دیوار دانشگاه لودر آورده و با ارعاب وتهدید بدنبال تخریب دیوار ورودی است واقعا صحنه درناک و عذاب آوری بود .چطور یک فرد برای رسیدن به اهداف شخصی خود یکی از مراکز علمی شهرستان را مورد هجوم خود قرار داده است.در حالیکه درشهرهای همجوار مردم برای ساخت مدرسه ومسجد زمین وقف می کنند در شهر ما عکس آن عمل میشود واقعا فقر فرهنگی تا کی وتاکجا ادامه خواهد داشت…. من از مسولین شهر درخواست ورود به این قضیه رادارم .امام جمعه محترم شهرمان بارها از زمین خواری صحبت کرده و یا نبود فرهنگ وقف دربین مردم … واقعا این نکات را در این موضوع میتوان مشاهده کرد .از مسولین شهر نماینده محترم جناب آقای ظاهری درخواست ورود به این مسئله را دارم واقعا خانواده ها و جوانان شهرستان چه گناهی کرده اند که باید تاوان اینگونه مسائل را بدهند…

  2. اگه زمین متعلق به شهروندی بوده چطور بدون توجه به مالک به دانشگاه آزاد! و نه دولتی هم! واگذار شده؟؟؟

    البته امیدواریم مشکل حل بشه و حقی هم ضایع نشه . منتظر تاسییس شعبه ای از دانشگاه دولتی چمران در مسجدسلیمان هستیم . از نماینده و فرماندار و امام جمعه محترم خواهان پیگیری هستیم . چرا بعد از گذشت 38 سال از انقلاب هیچ یک از شهرهای بختیاری نشین دارای حتی یک دانشگاه دولتی نیستند؟؟؟ این تبعیض آشکاری هست که باید برچیده بشه و در مسجدسلیمان داشنگاه دولتی احداث بشه .

    از مسئولان شرکت آلومینیوم سازی مسجدسلیمان و پتروشیمی مسجدسلیمان نیز درخواست میشود نسبت به احداث آموزشگاه های فنی و تعلیم رشته های مورد نیاز، جهت مهارت آموزی جمعیت بیکار مسجدسلیمان اقدام کنند. تا در آینده به بهانه عدم نیروی ماهر کارکنان خود را از شهرها و استانهای دیگر وارد نکنند . اگر واقعا با هدف ایجاد اشتغال برای بیکارترین شهرستان کشور دارید شعار میدهید پس باید به مهارت
    آموزی این جوانان بیکار و البته با استعداد هم توجه کنید .

  3. واقعا جای تاسف دارد خواهشا مسولان ورود کنند بی تفاوتی به کل شهر آسیب میزند 

  4. باسلام
    متاسفانه دانشگاه مسجدسلیمان با مدیریت بد و عدم توجه مسیولین شهری علمی و دانشگاهی  باعث شد از لحاظ علمی عقب بمونه درکنار اون مشکلات مالی که بهانه ی خوبی ب دوستان میده که از اساتید فاقد ارزش علمی استفاده کنند چیزی که ما اون رو در رشته ی پرستاری میبینیم که از اساتید و مدیریت هایی استفاده میشه که فاقدصلاحیت و دانش کافی هستن بطوریکه از نظام پرستاری کشور هم به انها اخطار داده شده است اما مدیریت دلسوزی دانشکده ندارد‌… درکنار ان عدم اگاهی کافی پرستاران باعث افزایش اشتباهات پیراپزشکی در همین بیمارستانهای شهر خودمان و اسیب مردمان محروم شهرمان می شود.کم توجهی و بی توجهی همه ی مسیولین شهری و نمایندگان ادوار و باعث بروز این اتفاقات است … لازم نیست اشتباهی در سیستم شهری پیش اید وکودکی برق بگیرد گاهی جلوی پیشگیری بهتر از عذرخواهی و سخنرانیست .

  5. با سلام و احترام. 
    در صورت تمایل دانشگاه آزاد اینجانب جهت حمایت از جامعه علمی و فرزندان مسجد سلیمان حل اختلاف بین دانشگاه و اشخاص را از طریق داوری و دادگاه اقدام لازم را به عمل خواهم آورد. محسن علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و پژوهشگر دکتری حقوق خصوصی دانشگاه تهران(برای اطلاعات بیشتر و شماره تماس یه سایت کانون وکلای دادگستری خوزستان مراجعه فرمایید)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.